خبرهای کلی

شاهد آرامش نسبی در بستری‌های کرونایی استان بوشهر هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یک روزنامه نگار آنلاین گفت: سعید کشمیری در جلسه دادگاه صبح دوشنبه تاج پادشاهی استان بوشهر تصریح کرد: از اواخر خرداد ماه ، شاهد افزایش تعداد تختخواب و مرگ و میر با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی ، شیب تند و افزایش تعداد بستر تاج و تلفات در استان بوشهر بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهری اظهار داشت: این موضوع کنترل بیماری عروق کرونا ویروس قلب نیست بلکه نشانه ای از درمان ویروسی است که از طریق همکاری انسان در پیروی از دستورالعمل های بهداشتی حاصل می شود.

دبیر مرکز تاج در استان بوشهر افزود: از اواخر ماه ژوئن ، ما در افزایش تعداد تخت های تاج و افزایش تعداد تلفات در استان بوشهر شاهد مشاهده انفجار بوده ایم.

شکستگی شیب تند تخت و پاها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: “از اواخر ماه ژوئن ، هنگامی که در استان بوشهر تلفات 50 ساله وجود داشت ، به 300 نفر رسیده است که بسیار نگران کننده است.”

وی افزود: روند قابل توجه افزایش و روند افزایشی در بیماری عروق کرونا ویروس در راستای پروتکل بهداشتی و ماسک کاهش یافته است: اگرچه هنوز تعداد کشته ها و بستری ها به طور قابل توجهی کاهش نیافته است ، اما این کاهش در هفته های آینده ادامه خواهد یافت.

کشمیری با بیان اینکه افزایش بیماری های عروق کرونا ویروس قلب منجر به افزایش در بیمارستان ها و مرگ و میر خواهد شد ، اعلام کرد: این شیب شیب دار شکسته خواهد شد ، افزایش تخت های کرونا ویروس و مرگ و میر در استان بوشهر.

وی گفت: تاکنون 324 نفر در استان بوشهر بر اثر بیماری قلبی قلب جان خود را از دست داده اند ، اما اکنون اوج مرگ و بستری وجود ندارد و این رو به کاهش است.

افزایش تعداد بیماران در برخی مناطق

دبیر کانون مؤسسات ضد کرونا با بیان اینکه تعداد مبتلایان به تاج در برخی از محلات شهر بوشهر افزود: دو نقطه از شهر بوشهر به شرح زیر است: چغادک و آلیشهر بیشترین بیماران عروق کرونا ویروس را در دو هزار نفر در بوشهر ، 10٪ در علیشهر و چغادک خاطرنشان شد: تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در این دو منطقه باید مورد بررسی قرار گیرد.

کشمیری با اشاره به نظارت و کنترل ادارات و اماکن اظهار داشت: تاکنون 62 هزار پرونده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و 12 هزار پرونده از مکانهای مختلف تهیه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهری از رعایت بیش از 80٪ پروتکل بهداشت در مراکز و اماکن یاد شده خبر داد و اظهار داشت: در این دوره از معاینات ، برخی از بخش ها از جمله نانوائیهارستوران ها ، فروشگاه های مواد غذایی و آرایشگاه هایی که مقررات بهداشتی را رعایت نمی کردند ، بسته و بسته شدند.

دلیل اصلی فوران تجمعات است

این ادعا با بیان اینکه همه عاشق شهدا و یاران وفادار امام حسین (ع) هستند و توجه ویژه ای به ماه محرم دارند ، اضافه کرد: محرم برای همه مردم ایران اسلامی که این مراسم را برگزار می کنند از مقام والایی برخوردار است. ماه با شکوه بر اساس تصمیمات مرکز کورونا بنا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهری گفت: بیشتر بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس به دلیل تجمعات تشکیل شده اند.

دبیر ستاد کورنا بوشهر با اشاره به اینکه وضعیت استانها متفاوت است ، خاطرنشان کرد: در استان بوشهر می توان به دلیل گرمای شدید و بخور دادن بخاطر گرمای شدید و بخور ، مراسم تشییع جنازه را در مکانهای دارای هوای مطبوع برگزار کرد. از این نظر ، گسترش تاج در این مناطق پتانسیل دارد. رشد

دکمه بازگشت به بالا