اقتصادی

بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است

رویداد برتر / لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان اجرایی دولت و ساختمانها و تأسیسات عمومی گفت: بیش از 9 میلیارد برای پروژه 5 هزار نفری استادیوم بروجرد اختصاص داده شده است.

محمد جعفر علیزاده در آستانه بازدید از پروژه یک استادیوم 5 هزار نفری در استان بروجرد که امروز 22 شهریور انجام شد ، به خبرنگاران گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری این استان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه با استاندارد بسیار خوبی در حال ساخت است ، افزود: پروژه استادیوم 5 هزار نفری در استان بروجرد به استثنای پروژه های جهشی تولید ، قابلیت راه اندازی را دارد.

مدیر اجرایی دولت و دستگاه اجرایی ساختمانها و تأسیسات عمومی کشور خاطرنشان کرد: مشکل اصلی استان پروژه استادیوم مخالف بود که برای آزادسازی مزارع بودجه تأمین شد و این پروژه فعال شد که کار زیادی بود.

علیزاده افزود: 9 میلیارد و 700 میلیون وام برای این طرح در نظر گرفته شد که 50 درصد آن اختصاص یافته بود.

وی اظهار داشت: مکاتبات لازم برای اخذ اعتبارات اضافی با برنامه و سازمان بودجه انجام شده است و امیدواریم وضعیت اعطای اعتبارات اضافی برای ماه آینده مشخص شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از آنجا که سهام عملیاتی آن بسیار وقت گیر است و برخی اقدامات را می توان از قبل اجرا کرد.

علیزاده گفت: “اگر مشکل آب ، برق و گاز حل شود ، می توانیم چمن را در ورزشگاه انجام دهیم. در حال حاضر ، کاسه استادیوم آماده است و می تواند در محل ساخت و ساز بپرد.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا