خبرهای کلی

شاهد ثبات نسبی انتقال کرونا در مازندران هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت: سید عباس موسوی بعد از ظهر شنبه در جلسه ای در مرکز استان برای محافظت و کنترل ویروس کرونا اظهار داشت که پایبندی به پروتکل های بهداشتی تنها راه کاهش بیماری است ، ماسک ها و فاصله گذاری اجتماعی روش صحیح برای درمان و کنترل بیماری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان های استان 650 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب را بستری می کنند که 150 نفر از آنها دارای بیماری حاد تنفسی هستند ، افزود: عدم رعایت بهداشت و ساده سازی منجر به شیوع موج دوم بیماری ویروس کرونا قلب در استان شده است.

همچنین از فروش و توزیع واکسن آنفلوانزا به گروه های هدف از جمله افراد مسن ، بیماران زمینه ای و کودکان زیر پنج سال خبر داد و اظهار داشت که واکسیناسیون همه ضروری نیست.

احمد حسین زادگان ، استاندار مازندران ، ساده سازی پروتکل های بهداشتی توسط برخی را یکی از دلایل گسترش موج دوم تاج در استان عنوان کرد و خواستار افزایش کنترل دستگاه های مسئول و پیروی از پروتکل های بهداشتی شد.

وی خواستار برخورد جدی و جدی با واحدهای صنفی متخلف شد و از تعیین بازرسان خاص برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی استان خبر داد و اظهار داشت: بیشتر واحدهای صنفی به پروتکل های بهداشتی پایبند هستند.

استاندار مازندران همچنین بر لزوم تهیه ابزار آموزشی ، تلفن و تبلت برای دانش آموزان نیازمند تأکید کرد و اظهار داشت: 40 هزار دانش فرا گرفتن هیچ ابزار آموزشی هوشمند در استان وجود ندارد.

وی از اتحادیه ها ، موسسات خیریه و م institutionsسسات مالی خواست در جهت تهیه ابزارهای ویژه آموزشی برای دانشجویان نیازمند گام بردارند.

دکمه بازگشت به بالا