ورزش

واکنش تند هواداران استقلال به یک شایعه کاملا جدی/ وقتی استقلال از استراماچونی به قلعه‌نویی رسید

خبرنگار تیم ورزشی خبرگزاری آنا گفت: هدایت باشگاه استقلال در مذاکرات اخیر خود با الکس نوری به نتیجه نهایی نرسیده است و در همین حال اظهار داشت که احمد سعادتمند می تواند تصمیم بگیرد امیر قلعهوانی را به استقلال برگرداند. این تصمیم عواقب استقلال را در رسانه های اجتماعی ایجاد کرد.

قبلاً در اخبار شنیده بودیم که الکس نوری یک فرصت پیشنهادی برای نماینده وزارت ورزش برای اداره باشگاه استقلال است و سعادتمند به همین دلیل علاقه زیادی به استخدام این مربی ندارد. واقعیت این است که قلعه نویی اولین انتخاب خوشحال کننده استقلال و نیمکت نشینانش بود ، اما نتایج ضعیفی که در سپاهان در دوره بعد از کرونا کسب کرد و در دو بازی رفت و برگشت مقابل فرهاد مجیدی ناکام ماند ، زمینه بازگشت ناکام فوتبال ایران در سالهای اخیر را فراهم کرد. مستقل بودن دشوار است.

بیشتر بخوانید:

تکمیل قلعه نویی در سپاهان / پروژه بازگشت به استقلال کلید خورد

سعادتمند و مشاورانش پس از مشاهده شرایط نامساعد بازگشت قلعه جدید ، موضوع بازگشت آندره استراماچیونی را مطرح کردند. بازگشت به هیچ وجه امکان پذیر نبود اما مدیرعامل و مشاوران باشگاه استقلال این درخواست را داشتند. خواسته آنها این بود که فرهاد مجیدی را از نیمکت کوچک استقلال بردارند به گونه ای که اعتراضی صورت نگیرد و به موقع به هدف اصلی خود ، احیای قلعه نویی برسند.

بازی به عنوان Stramaccioni بهترین راه حل برای آنها بود که به صورت کاملاً تئوریک اتفاق افتاد و مدتی طرفداران استقلال در این بازی شرکت کردند. در همین حال ، وزارت ورزش هیچ واکنشی نسبت به اقداماتی که مدیرعامل منتخب خود در استقلال انجام داده نشان نداد ، در حالی که بسیاری منتظر اخراج بودند. با این حال ، این اتفاق می تواند پس از دیدارهای حساس استقلال در لیگ قهرمانان رخ دهد.

اما طبیعی بود که شایعات در مورد بازگشت قلعه نویی به استقلال به هیچ وجه مورد توجه هواداران این تیم قرار نگرفت. چرا آنها باید از این بازگشت استقبال کنند در حالی که در سالهای اخیر چیزی جز شکست در کارنامه مربیگری قلعه نویی مشاهده نکرده اند. اوج این ناکامی را هواداران فوتبال در فصل گذشته در سوپاهان مشاهده کردند. تیمی که بیش از صد میلیارد گوجه فرنگی بسته شد اما در نهایت نیز سهمیه را کسب نکرد.

با وجود همه اینها ، ماجرای بازگشت قلعه نویی به نیمکت کوچک استقلال کاملا جدی است ، سعادتمند و مشاورانش مدتهاست که به فکر اجرای این طرح هستند. وقتی آنها به خود اجازه دادند در پرونده Stramaccioni نقش میلیون ها هوادار را بازی کنند ، انتظار نمی رود که نظر طرفداران برای بازگشت قلعه جدید بسیار مهم باشد.

امیر قلعه نویی

سرانجام ، شایسته نیست که در هفته های آخر حضور پرستار فرهاد مجیدی بی دلیل نبوده که احساس کنم تدارکات قدیمی تیمش به نوعی از امیر قلعه نویی جاسوسی می کند و بنابراین از تیم خود کنار گذاشته شد. مجیدی حتما چیزهایی را دیده و شنیده است که چنین تصمیمی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

انا انحصاری؛

در پشت صحنه ، اخراج مراقبت از استقلال توسط مجیدی ؛ ژنرال جاسوسی!

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا