ورزش

سرمایه‌های هواداران استقلال و پرسپولیس در جیب مدیران انتصابی!

“چه تضمینی وجود دارد که رهبران منصوب بتوانند این کار را انجام دهند؟” آیا مدیریت وجوه عمومی از بورس دوباره به بدهی انباشته تبدیل نمی شود؟

رضا شجیعی در گفت وگو با رویداد برتر، درباره انتقال تیم های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: ما هم مطمئن شدیم که دوستان سازمان و مشاوران تبلیغاتی درک واقع بینانه ای از فضای فوتبال و هواداری نداشته باشند. بین استقلال و پرسپولیس حاکم است و این راه را برای چالش های بعدی در آینده هموار می کند.

وی ادامه داد: در این آگهی یک هوادار خوشحال با لباس سرخابی می بینیم که حالا سهامدار شده و دو کارت هم به عنوان سهم در دست دارد، این بچه با خوشحالی به جای توپ به کارت ها نگاه می کند، زیرا اگر اتفاقی.” بزرگ جانش را پیدا کرد.

وی گفت: هر مخاطب عادی می‌داند که این یک ترفند تبلیغاتی تخیلی و تخیلی برای به دست آوردن همزمان دل هواداران استقلال و پرسپولیس است. “چیزی که در دنیای واقعی وجود ندارد. یک باشگاه باشید، نه طرفدار هیچ کدام از آنها؛ اصلی اما سوال اصلی این است که چگونه یک سازمان خصوصی سازی به قمارهایی با این اندازه به عنوان یک “عملکرد” ​​نگاه می کند؟ “

شجیه افزود: این اقدام تغییری در مالکیت دو باشگاه ایجاد نمی کند و بورس سهام دولت در باشگاه استقلال را به 88.5 درصد و سهم دولت در پرسپولیس را به 90 درصد کاهش می دهد. اقدامی ناتمام است که اگر شکست بخورد که به نظر من قبلا شکست خورده است، خصوصی سازی دو باشگاه را برای همیشه تحت الشعاع قرار می دهد.

وی روند فعلی واگذاری دو باشگاه را موجب ورود سرمایه های مردمی دانست، سپس افزود: آیا مدیریت فعلی می تواند منابع را ساماندهی کند و باشگاه ها را به نفع سهامداران با همان سلیقه و روش های ارتباطی به سوددهی برساند؟ خودشان ذینفع سود و زیان باشگاه ها نیستند!

یک جامعه شناس ورزشی با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی این دو باشگاه را با شرکت تولیدی اشتباه گرفته است، خاطرنشان کرد: این باشگاه کاملاً به منابع ورودی خود وابسته نیست و عملکرد آن به دلیل وابستگی به فضای رقابتی هرگز قابل پیش بینی و منطقه ای شدن نیست. تقاضا و عرضه در بازار وجود ندارد.

وی ادامه داد: «سیاست‌گذاران باید بدانند که در یک سیاست خطرناک، اکنون یک حامی عمدتاً ناراضی را به یک «بستانکار سهامدار حامی» تبدیل می‌کنند و چه تضمینی وجود دارد که این رهبران منصوب بتوانند از پس مردم برآیند. از بازار سهام؟” ” و آیا این سرمایه دوباره به بدهی انباشته تبدیل نمی شود؟

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا