ورزش

دلایل «عصیانگری» هواداران استقلال/ آیا محمودفکری باید برکنار شود؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا رجبی ، پیشکسوت تیم استقلال در مصاحبه با آنلاین گفت: “من ناراحت هستم که متوجه برخی اتفاقات و تخلفات هواداران استقلال شده ام.” اما شما باید ریشه یابی کنید تا علت این همه عصبانیت و عاصی گری طرفداران استقلال چه کسانی هستند؟

وی افزود: طرفداران استقلال. عاصی و آنها عصبانی هستند که این عصبانیت ابتدا در فضای مجازی و سپس در جلوی باشگاه و زمین تمرین است. سرانجام در خیابانهای تهران نمایش داده شد. این موج عصبانیت و نارضایتی قابل سازماندهی نیست و نباید خود را فریب دهیم و این را تصور کنیم. خیل از جمعیت خطی آنها عمل کردند. این برداشت حتی می تواند به وجدان میلیون ها هوادار استقلال آسیب برساند.

رجبی گفت: “اگر طرفداران استقلال امروز خشمگین هستند ، به خاطر آنچه اتفاق افتاده است.” سالهای این اخیراً اتفاق افتاده است. در غیر این صورت ، از دست دادن یک یا دو مسابقه یا حتی ناکامی در یک فصل یا دو فصل ، صبر هواداران تیم را پر نمی کند. به خاطر داشته باشید تیمی که ما از آن صحبت می کنیم استقلال است و این تیم در تمام نقاط ایران حتی در خارج از ایران هوادارانی دارد. تعداد طرفداران ده میلیون نفر است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: وقتی این تیم بازی می کند و خیل این هوادار حتی خودش را از شهرهای دور به تهران می رساند ، عاشق این تیم است و اگر امروز آنها به خیابان ها بیایند ، او همچنان عاشق او خواهد بود. این فن برای آن نیست حفاظت و تشویق به ورزشگاه می آید خطی او امروز عمل نکرد ، بلکه ناراحت بود.

ناخدا آبی سابق پوشش وی افزود: هواداران استقلال سال هاست که مورد علاقه و علاقه نیستند و شاهد از هم پاشیدگی تیم هایی بودند که شانس قهرمانی و حتی قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا را داشتند. حتی اگر این اتفاقات به طور تصادفی رخ داده باشد ، تکرار آنها ذهنیت بدی راجع به این وقایع ایجاد کرده و آنها را از پیش تعیین شده می داند.

محافظ قبلی آبی پوشش هرکسی که سابقه مربیگری در این تیم را دارد ادامه داد: “این تیم برای کسب نتیجه به آرامش خاطر نیاز دارد و من به باشگاه نزدیک هستم.” نمیدونم من مشکل را نمی دانم حالا چی؟ اوضاع آشفته است ، اما رهبران مجموعه باید سعی کنند این آرامش را به تیم برگردانند.

رجبی برای همین موضوع در ادامه همکاری با استقلال ، وی همکاری فکری خود را بیان کرد: من اصلاً نیستم اسامی من کاری ندارم اما کدام یک از مربیان ایرانی در سالهای اخیر آرام و متمرکز بوده اند؟ کسانی هستند که می گویند باید روشنفکران را اخراج کرد ، اما آیا بعد از اخراج روشنفکران ، روشنفکرانی ساخته شده اند؟ من 100٪ از ایده پشتیبانی نمی کنم و باید مشکلات شما را حل کنم ، اما کمی حفاظت و آرامش خاطر مطمئناً می تواند بهتر باشد. در عین حال ، فکری باید قدر این فرصت طلایی را که دارد ، بداند و نقاط ضعف خود را ابتدا به نفع خود و سپس به نفع استقلال و هواداران از بین ببرد.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این تیم از نظر بازیکنان قادر به پیروزی است و اگر باشگاه عملکردهای سازمانی خود را به خوبی انجام دهد و کادر فنی هوشمند باشد ، می توانیم به پیروزی در این فصل امیدوار باشیم.

دکمه بازگشت به بالا