جامعه

آیا بازی های ویدیویی برای درمان افسردگی کارآمد هستند؟

اگر دانشمندان و محققان واقعاً حق دارند و بازی های ویدئویی در درمان افسردگی م effectiveثر هستند ، کافی است با خرید کارت هدیه یا خرید یک حساب حقوقی ، بازی های مختلف جالب را رها کرده یا فضای آنها را به هر شکل جذابی خریداری کنید. از آن برای تجربه بازی ، اساساً درمان افسردگی و بهبود روحیه خود استفاده کنید.

آیا بازی های ویدیویی در درمان افسردگی م effectiveثر هستند؟

افسردگی را با بازی های ویدیویی درمان کنید

فراتحلیل مطالعه ای است که به خودی خود تحقیق جدیدی انجام نمی دهد – در عوض ، همه مقالات منتشر شده در مورد یک موضوع را جمع آوری می کند و تمام نتایج را جمع می کند تا ببینید آیا نمونه ای وجود دارد یا خیر. سرانجام ، می توانیم دریابیم که بیشتر مطالعات چه یافته اند و چقدر احتمال دارد که صحت داشته باشد.

این دقیقاً همان کاری است که آنها در مورد تأثیر بازی های ویدیویی در درمان افسردگی انجام داده اند. مقالاتی گردآوری شده است که از بازیهای ویدئویی به عنوان مداخله ای برای درمان افسردگی به روشی کنترل شده و قابل اعتماد استفاده کرده است. این بازی ها شامل بازی های آموزشی (ارائه اطلاعات به مردم) ، برخوردهای واقعیت مجازی ، بازی های مربوط به ورزش و بازی های گاه به گاه که فقط برای سرگرمی استفاده می شوند ، بودند.

نتایج به طور کلی تأثیر متوسطی داشت و بازی های آموزشی تأثیر بسیار کمتری داشتند. بازی های ماجراجویی نتایج بهتری نسبت به موارد دیگر ارائه دادند که آماری بسیار شگفت آور بود. به طور کلی ، پیشرفت ها نسبت به بیمارانی که مداخله ای دریافت نکرده و در لیست انتظار باقی مانده اند ، به طور قابل توجهی بهتر ارزیابی شده اند.

آیا بازی های ویدیویی در درمان افسردگی م effectiveثر هستند؟

بازی کردن یا بازی نکردن؟

برخی از افراد افسرده ممکن است به عنوان راهی برای بهبودی خود به بازی های ویدیویی روی بیاورند. بنابراین ، برخی از تحقیقات ممکن است متفاوت باشد و آماری غیر واقعی ارائه دهد. به نظر می رسد که بازیکنان بیشتر دچار افسردگی می شوند و این می تواند ما را وادار کند که علت آن بازی است. با این حال ، بسیاری از افراد افسرده همچنین می توانند بازی کنند و در واقع کاهش علائم را تجربه می کنند. روی آوردن به قمار پزشکی وقتی مشکلی ایجاد می کند که بازیکن سعی کند به جای معالجه با آنها زندگی کند ، فرار می کند.

در نهایت ، بازی های زیر بازی های ویدیویی را در درمان افسردگی مزمن موثر می کنند:

  1. هنگام بازی ، احساسات و هیجانات زندگی را تشخیص می دهید و می توانید برای پیگیری روند بازی ، از افسردگی و افسردگی خلاص شوید.
  2. در صحنه ها و لحظات مختلفی که ماهیت و شخصیت بازی را بالا می برد ، امکان تجربه مداوم بی حرکتی وجود ندارد.
  3. برای بازی کردن باید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید. به خصوص اگر این بازی یک بازی چند نفره باشد ، حتی به صورت آنلاین ، ارتباطات بیشتری برقرار می شود و این به شما کمک می کند تا از افسردگی دور شوید.
  4. در پی بازی های جدید و اخبار مرتبط ، او چیزی را در روح زندگی بیدار می کند و او را از کارهای روزمره غمگین و کسل کننده خود بیرون می کند.

با این حال ، ما توصیه می کنیم برای درمان افسردگی خود به پزشک مراجعه کنید و هرگز با درمان های خودسرانه و استفاده از ابزارهای مختلف ، این بیماری روانی را پنهان یا سرکوب نکنید. افسردگی باید جدی گرفته شود و فرد باید کاملاً زنده شود. فقط در این صورت است که می توانید اطمینان حاصل کنید که دیگر برنمی گردید و آن را تکرار نمی کنید.

آیا بازی های ویدیویی در درمان افسردگی م effectiveثر هستند؟

با خرید یک حساب PS5 قانونی و یک حساب PS4 قانونی در پارس کنسول ، می توانید هر یک از بازی های مورد علاقه خود را در کنسول های بازی نسل PlayStation 4 و PlayStation 5 انجام دهید و وضعیت روانی خود را به سطح نشاط بالاتر برسانید. اخبار دنیای بازی های ویدیویی و بازی های رایانه ای را می توان در پارس کنسول نیز دنبال کرد.

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا