ورزش

باشگاه پرسپولیس و یحیی به بن‌بست رسیدند؟/ تمرین فردا سرنوشت گل‌محمدی را مشخص می‌کند

طبق گزارش ها شفافدلخوری یحیی گل محمدی به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ، به خصوص مهدی رسول پناه ، سه ماه پیش مرتبط است. در روزهای بعد از مسابقات متمرکز لیگ قهرمانان آسیا ، با جدایی شجاعانه خلیل زاده و حاشیه های بسیار عجیبی که در این مسیر شکل گرفت ، او اوج گرفت و به فینال آسیا راه یافت.

جدایی بشار رسن بازیکن سابق عراقی ضربه بدتری به یحیی گل محمدی وارد کرد. این ماجرا که این باشگاه به جدایی بازیکن پس از فینال آسیا راضی بود مهدی رسول پناه را هدایت کند برای سرمربی پرسپولیس مسئله قابل هضم نبود و او ، اگرچه تقریباً دو ماه پس از بحث و جدال ، فیلم های حاشیه ای از رسول پناه علیه و با چند بازیکن صحبت کرد او منصرف شد و در مورد حضور این تیم در فینال آسیا سکوت کرد ، این بار نتوانست تحمل کند و در فرودگاه امام خمینی (ره) پس از بازگشت از فینال آسیا ، از هیئت مدیره باشگاه انتقاد کرد که موافقتش را ترک کرده است.

با این حال ، مصاحبه یحیی مورد پسند برخی از مدیران پرسپولیس از جمله رسول پناه قرار نگرفت و در اقدامی عجیب و پیش بینی نشده ، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رسانه های رسمی این باشگاه دلایل جدایی راسان را گزارش داد ، که بیشتر از اینکه قانع کننده باشد به مربی تیم پاسخ می داد بازیکن با نفوذ

در واقع همین بیانیه جرقه ای بین سرمربی و رئیس هیئت مدیره باشگاه ایجاد کرد و او توانست از هر حاشیه ای که گل محمدی به دلیل شرایط تیم از دست داد ، امرار معاش کند ، اما گل محمدی به دلیل دربی 94 سکوت کرد. جوانان و اعضای هیئت مدیره باشگاه باید فکر کنند که رسول پناه را جایگزین کنند ، اما دربی تمام شده است و این تغییر اتفاق نیفتاده است.

شکی نیست که یحیی گل محمدی که مهره خوبی برای این فصل از دست داده و به دلیل حاشیه های ایجاد شده فشار زیادی را تحمل کرده است ، از این نظر به عنوان سرمربی پرسپولیس حق دارد که مسئولیت خطیری را بر دوش خود احساس می کند. با طرح این س ofال که چرا وزارت ورزش هنوز به مدیری که این همه حاشیه را ایجاد کرده اعتماد دارد و او باید رئیس هیئت مدیره باشد ، اما این واقعیت که یحیی گل محمدی که مدت زیادی است گوش می دهد ، در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، یحیی گل محمدی ، شاید به دلیل هیجان فشار دربی و عصبانیت روزهایی که شاید برای او و شاگردانش بهتر بود ، ناگهان به وزیر ورزش روی آورد و به عنوان یک اولتیماتوم اشاره کرد که او دو روز فرصت دارد در این مورد صحبت کند. مهدی رسول پناه برای تصمیم گیری.

تاکنون وزارت ورزش و جوانان تصمیمی برای پاسخگویی به سخنان سرمربی پرسپولیس اتخاذ نکرده است و قطعاً مانند همه موارد ، موضع وزارت ورزش این است که هیئت مدیره تصمیم باشگاه را بر عهده دارد و نه آنها.

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در حال حاضر در دسترس نیستند و هیچ کس مسئول این وضعیت نیست. مهدی رسول پناه ، اگرچه هواداران در فضای مجازی این دو سه روز حمله کردند ، اما به این س questionsالات پاسخ ندادند و همانطور که از شواهد نشان می دهد ، تصمیم به استعفا ندارند.

در همین حال ، جعفر سمیعی ، مدیرعامل باشگاه ، نمی تواند کار زیادی انجام دهد. او مجری تصمیمات هیئت مدیره است و بعید به نظر می رسد بتواند وزارت ورزش یا همه اعضای هیئت مدیره را برای ایجاد تغییر ترغیب کند ، از طرف دیگر نمی خواهد در برابر سرمربی خود موضع گیری کند.

در پرسپولیس اما تاکنون پیشرفت جدیدی اتفاق نیفتاده است و اتمام تمرین امروز توسط سرخپوشان کمکی به جو نکرده است.

اگر این روند ادامه داشته باشد ، یحیی گل محمدی احتمالاً در تمرینات سرخپوشان حضور نخواهد داشت و اگر یحیی فردا در تمرینات تیمش حاضر نشود ، این بدان معناست که او مصمم است تصمیم خود را بگیرد و حرفی برای گفتن دارد و تحت هیچ شرایطی نمی خواهد روی نیمکت مربیگری باشد. . پرسپولیس می نشیند.

فردا چیزهای زیادی را در پرسپولیس رقم خواهد زد و باید دید سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه به چه راه حلی نیاز دارد تا از این شرایط خارج شود.

دکمه بازگشت به بالا