ورزش

موضع باشگاه پرسپولیس درباره تمدید قرارداد و تسویه با بازیکن خارجی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مذاکره بر سر قرارداد بازیکنان و تمدید آن توسط کادر فنی، گفت: و باشگاه، ما. روند بسیار خوبی را ببینید.

وی افزود: مدیرعامل باشگاه نیز در تلاش است تا در اسرع وقت قرارداد بازیکنان را نهایی و امضا کند و موضوع را زیر نظر داشته و جلسات متعددی را برگزار کند. در همین راستا مدیر برنامه های میلاد سرلک و مهدی ترابی امروز حضور داشتند و پس از گفتگو با مدیرعامل باشگاه نسبت به تمدید قرارداد ابراز خرسندی و امیدواری کردند.

مصطفی لشگری درباره شکایت آنتونی استوکس از جریمه باشگاه و پایان فصل نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل آینده تصریح کرد: باشگاه زمان کوتاهی برای پرداخت جریمه استوکس دارد و تلاش می کند هر چه زودتر این جریمه را پرداخت کند اما اکنون مشکلی وجود ندارد. از این نظر چون در دوره نقل و انتقالات به سر نمی بریم و حتی در پایان دوره نقل و انتقالات زمان کافی برای پرداخت این جریمه خواهیم داشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بلیت فروشی دیدار مقابل پیکان از فردا بعدازظهر آغاز می شود، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال هواداران، بلیت فروشی فردا از ساعت 18 از طریق سامانه فروش بلیت آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا