ورزش

باشگاه پرسپولیس: رای کمیته استیناف درباره بازیکن گابنی گل‌گهر قابل پیشبینی بود

باشگاه پرسپولیس: رای کمیته استیناف درباره بازیکن گل گابنی قابل پیش بینی است

باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای به تصمیم کمیته انضباطی کمیته استیناف در خصوص بازیکن گابنی تیم گل گهر پاسخ داد.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛ همانطور که با استناد به مقررات موجود گفتیم، برخلاف آنچه در این مدت سعی شد به افکار عمومی فوتبال و رسانه ها القاء شود، پرونده بازیکن گابنی مربوط به پرسپولیس نبود و هیچ باشگاه دیگری نمی توانست وارد شود. و ما در مورد آن بحث خواهیم کرد، و هنوز هم هست.
رای تصویب شد و انتظاری جز جو حاکم بر فوتبال ایران نبود. انتظار نداشتیم که به مسائل حقوقی مطرح شده توسط تک تک کارشناسان توجه خاصی شود. پرسپولیس پنج فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده است و این فشار زیادی را بر بسیاری از عرصه های فوتبال و فراتر از آن وارد می کند. حس و حال هواداران پرسپولیس از مشاهده دیده ها و تناقضات فراوانی که در آن نهفته است بویژه از تصمیمات متفاوتی که در موارد مشابه گرفته می شود قابل درک است. ممکن است یک باشگاه از بازیکنی استفاده کند و مدارکش را تایید کند، اما بعد از آن بازی‌های ویژه‌ای که به طور ناگهانی تمام می‌شود، صفحه را زیر و رو می‌کند و هیچ‌کس مسئول اتفاقی که افتاده یا آسیبی که به باشگاه‌هایی که به اشتباه مجازات و تخلف نشده‌اند، نیست. خودشون .. چندین باشگاه تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند از جمله پرسپولیس. در این میان، قیاس کودکانه ای بود بین شورش نیروها و فرار آنها از میدان، و بین همین قضاوت ها در سراسر جهان، با آنچه در مورد باشگاه گل گهر تجربه کرده ایم و پیشرفت کرده ایم. نکته با تحلیل و تفسیر کلی.
در این بین سوالاتی برای باشگاه و هواداران فوتبال وجود دارد که پاسخ قانع کننده ای برای آنها نمی گیریم. مثلاً اگر این حکم همان عدالت و قانون است، پس چرا لیگ باشگاه هایی که با وجود محرومیت نهایی بین المللی در گذشته از بازیکنان غیرقانونی استفاده می کردند، استفاده نمی کردند! همه از این موضوع آگاهند، اما ناگهان همه چیز تغییر کرد. اینها مواردی است که همه ناظران بی طرف را به یک نتیجه مشخص می رساند و اکنون این دو باشگاه هستند که قبلاً به دلیل عدم حضور در کورس امتیاز از دست داده یا از دست داده اند بنابراین برنده می شوند و امتیاز می گیرند و برنامه مسابقات و دوره ها. . برای اتفاقاتی که در زمین فوتبال رخ نداده است.
سوال دیگر این است که چرا باید باشگاه پرسپولیس که هیچ نقشی در این اتفاق نداشت ضربه بخورد؟ چه کسی مسئول هرگونه غرامتی است که ممکن است پرداخت نشود؟ مشکل از باشگاه های دیگر بود، پس چرا باید پرداخت کنیم؟ چرا که ما پنج فصل متوالی قهرمان شده ایم و در کنار مشکلاتی که با آن روبرو هستیم، به شدت به دنبال قهرمانی دیگری هستیم؟
صحبت ها زیاد است اما هواداران باید بفهمند که دست پرسپولیس زیر شمشیر است. شاید بهتر باشد دیگر خودمان را خسته نکنیم. بنابراین ما به طرفداران می رویم. شما هواداران به خوبی می دانید اینجا چه خبر است. حالا باید تصمیم بگیرید که با چه انرژی و قدرتی تیم، بازیکنان، مربیان مورد علاقه خود را تشویق کنید و به آنها انگیزه و انرژی برای بردن تورنمنت ها بدهید. بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم به خوبی می‌دانند که عده‌ای ناکامی‌شان را می‌خواهند، پس باید با قدرت برگردیم، حتی اگر از آسمان بیفتد.
سوال دیگر این است که نهادهای رسمی و مسئولی که این آسیب را به پرسپولیس وارد کردند، چه واکنشی نشان خواهند داد. کجا نهادهای ذی صلاح مورد توبیخ و پاسخگویی قرار گرفتند؟ منشاء ایمیل های جعلی شناسایی شده توسط پلیس فتا چیست و منشأ آنها چیست؟ کدام مستند با کدام اقدام رد شد؟ هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ این سوالات هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا