باور کنیم که همسر مهم‌تر از کفش است!

باور کنیم که همسر مهم‌تر از کفش است!

امروزه ، همه ما در گوشه گوشه نشسته ایم و به صفحاتی نگاه می کنیم که می توانید کالاهای مورد نیاز خود را پیدا کنید. ما برای انتخاب بهترین در ارائه خدمات قبل و بعد از فروش ، از برنامه های مختلفی استفاده می کنیم ، در نتیجه رقابت زیادی بین تولید کنندگان برنامه های مختلف خرید آنلاین برای ارائه بهترین اطلاعات ، بهترین کالاها و در دسترس بودن آنها وجود دارد ، به این معنی که رضایت مردم از آنلاین افزایش می یابد ما می توانیم از خرید خود و همچنین خرید شخصی ، لذت و اعتماد به نفس مورد نیاز خود لذت ببریم.

به گزارش رویداد برتر ، روزنامه “جوان” نوشت: “تعدادی از صفحات فروش در دنیای مجازی و در شبکه های اجتماعی توسط فروشندگان کالایی ایجاد شده است که ساعت ها ما را سرگرم می کند و ما می توانیم آنها را بسیار آزاد و سریع ببینیم تا ببینیم با سلیقه شما مطابقت دارد.” ما هستیم یا نیستیم. ما همچنین می توانیم برای یافتن صفحه ای متناسب با سلیقه خود به جستجوی مقالات مشابه بپردازیم ، اما این همه ماجرا نیست و اکثر مردم از خریدهای ما صرف نظر نمی کنند ، حتی اگر پیراهن یا شلوار معمولی باشد. برخی به ویژه خانم ها می توانند با وسواس روزهای خود را به جستجو ، کسب درآمد ، قیمت گذاری و صرف وقت و انرژی به اندازه یک تحقیق دانشجویی مانند خرید کفش انتخاب شده ، سپری کنند. همین افراد ، در یک امر عادی ذهنی ، مترو را برای کالاهای ارزان و با کیفیت نسبتاً خوب عبور می دهند. همان افرادی که چنان در خرید وسواس دارند می توانند در این روزهای تاج دار در مورد موضوعات مهمی مانند نجات جان خود و دیگران کاملاً بی تفاوت و آسان باشند. همان افرادی که انتخاب لباس برای آنها یک پروژه بزرگ است کمتر به انتخاب مهم زندگی توجه می کنند. در خط مترو بازار به من بپیوندید تا درباره همه آنچه در این مقدمه کوتاه گفته ام بیشتر بیاموزید.

وضعیت مترو ، خط بازار و تاج

ماسکم را گذاشتم ، سرم را خم کردم و فکر کردم. من از ابتدای دوران کرونا تا مدت ها در مترو بودم. من یک زمان آرام را برای پیاده روی به بازار انتخاب کردم تا از شلوغی و شلوغی جلوگیری کرده و با تعداد بیشتری از مردم در قطار سفر کنم. شاید مسیری که انتخاب کردم یکی از مسیرهایی بود که بارها و بارها و هفته ای چندین بار طی می کردم اما این بار متفاوت به نظر می رسید. بعد از این همه مدت ، دیدن مردم ، نشستن در کنار آنها در یک مکان عمومی ، دیدن آنها و واکنش آنها برای من جدید بود. جدا از اینکه همه باید چقدر توجه و مراقبت داشته باشند ، به نظر می رسد که من هم وظیفه داشتم اطمینان حاصل کنم که هیچ کس دست خود را در جایی نگذاشته ، بیش از حد به دیگری نزدیک شود و غیره.

هر ساله در این فصل ، هر وقت سوار قطار می شد ، مترو خیلی شلوغ بود ، اما حالا دیگر فرق کرده بود. صندلی ها مشخص شده بودند تا همه بتوانند دور بنشینند. برخی از آنها با دستکش ، سپر و ماسک سوار می شدند ، البته برخی دیگر حتی ماسک هم نمی زدند و دستان خود را روی دسته ها و میله های مترو می گذاشتند.

به نظر می رسد برای آنها اصلاً مهم نیست که ما در شرایط سخت و بدی قرار داریم و باید به فاصله و سلامتی پایبند باشیم. آنها بدون اینکه بدانند ، مستقیماً به طرف شما آمدند و در کنار شما نشستند ، اگرچه روی صندلی ها علامت هایی را دیدند که اجازه نشستن در کنار آنها را ندارند ، اما مانند دوران قبل از کرونا ، آنها فقط به دنبال صندلی بودند. بسیاری از کسانی که آموخته اند که اگر به دیگران نزدیک شوند ، این باعث ترس و وحشت فرد دیگر می شود و در نتیجه عقب نشینی می کند ، بنابراین آنها نزدیک می شوند و از او می خواهند که کنار او بنشیند و من تعجب می کنم که علی رغم تقسیم بندی و نشانه گذاری ها. و چرا بسیاری از رسانه ها موضوع را جدی نمی گیرند؟

نمی دانم … دیدن دیدگاه ها و نگرش های دیگران درباره موضوعی که برای من خیلی مهم بود عجیب و جالب بود. اینکه وقتی به سوالی هشدار داده می شود و به آن توجه زیادی می شود و تمام رسانه ها و اخبار در سراسر جهان ، کادر پزشکی و کل شخص در مورد آن صحبت می کنند ، و شواهد علمی و دلیل زیادی برای صحت آن وجود دارد ، چرا برخی افراد آن را طرح می کنند و نمی خواهند آن را باور کنند ؟ درست است. آنها نمی خواهند …!

البته منظور من از حالت وسواسی برخورد با چنین مسائلی نیست ، بنابراین ما استرس و اضطراب ایجاد می کنیم و از مشکلات روزمره خود دور می شویم و نمی توانیم در زندگی خصوصی خود راحت زندگی کنیم ، اما با پذیرش و یافتن راه حل و نحوه رفتار در این شرایط ، زندگی در شرایط عادی تری ادامه داشت. کاملاً ممکن است! شرایط شریان کرونا نمونه بارزی از شرایطی است که نشان می دهد آیا در انتخاب رفتارهای خود وسواس ، دقت و منطق کافی داریم یا خیر.

چرا ما به فروشندگان مترو اعتقاد نداریم؟

وقتی سرم خم شد ، خیلی ها آمدند و رفتند. مسیر من به بازار منتهی شد؛ صف شلوغ و شلوغ بود. بسیاری از بازرگانان در این مسیر قابل مشاهده هستند و می توان گفت بسیاری از کالاهایی که می فروشند ارزان و ضروری است. از لوازم آرایشی گرفته تا انواع لباس ها و لباس ها. از گیره ها گرفته تا بلندگو و کابل های مختلف دستگاه های الکترونیکی ، همه یکی پس از دیگری وارد می شوند و مانند مانکن ها ، نمایش هایی زیبا را با دستگاه هایی که در اختیار دارند اجرا می کنند و از خود به جای می گذارند. همه مکالمه خود را به بهترین شکل ممکن بیان می کنند و با فروش محصول مخالفت می کنند و کالای شما را با زبان و دستاوردهای مختلف در معرض دید قرار می دهند. هر کس برای فروش یک محصول سابقه ، سبک و سیاق دارد. این فروشندگان حرف های یکدیگر را نمی پرند ، آنها برای تجارت یکدیگر احترام زیادی قائل هستند و تقریباً یکدیگر را می شناسند و از این طریق اغلب به خوبی از یکدیگر حمایت می كنند. حتی افرادی که از آنها خرید می کنند یا س frequالات متداول را می پرسند جذاب هستند.

من از نزدیک به حرکات این فروشندگان محترم نگاه خواهم کرد. اگرچه دسترسی آنها بیشتر است و کالاهای خود را با مبلغی بهتر به خریدار عرضه می کنند ، آنها به راحتی کالاهای خود را ارائه می دهند و صبور هستند و بیشتر آنها با کارت خوان پرداخت می کنند و نیازی به پول نقد ندارند اما بیشتر مردم به راحتی خرید می کنند. آنها نیستند. آنها فقط در صورت اطمینان از خوب بودن محصول و کیفیت و حتی اصل بودن آن خرید می کنند. آنها تا زمانی که احساس خوبی نداشته باشند خرید نمی کنند ، حتی اگر بسیار ارزان و ارزان باشد. تقریباً می توان گفت که خرید برای عموم مردم با وسواس و احتیاط انجام می شود ، خصوصاً در این روزها که به راحتی نمی توان پول را بدست آورد ، مشاغل و مشاغل به طور دقیق تعریف نشده و قدرت خرید پایین برای مردم زیاد نیست و خرید کالاهای غیرضروری اجباری نیست.

ممکن است بیشتر افراد به دنبال رابطه جنسی ارزان تری باشند ، اما این رابطه هرگز بی کیفیت نیست. در نتیجه ، آنها به مکان های مختلف می روند ، در مکان های مختلف به دنبال مکان های ارزان تر می گردند ، از برنامه های مختلف استفاده می کنند یا به شدت علاقه مند به یافتن کالاهای مورد نیاز و استفاده از تجارب خرید دیگران هستند.

هنگام خرید ، ما موجودات بی نظیری می شویم

مردم موجودات جالبی هستند. در حقیقت ، آنها بی نظیر هستند و رفتاری منحصر به فرد دارند. آنها وقت زیادی را برای یافتن ابزار مورد نیاز خود صرف می کنند و به فروشگاه های مختلف می روند. آنها بارها و بارها در مورد مدل ها ، اندازه ها و رنگ های مختلف تحقیق می کنند و بررسی می کنند ، آنها مسافت زیادی را طی می کنند و در شهر قدم می زنند تا با خرید مناسب به قلب خود اطمینان دهند. برخی از آنها خیلی سریع نتیجه دلخواه را می گیرند و سخت گیری چندانی ندارند ، برخی دیگر و خریدار علاقه مند از خرید خود برای خرید فروشگاه اول و در آخر فروشگاه دوم استفاده می کنند ، اما برخی دیگر بسیار وسواس دارند و باید کالای مورد نظر را ببینند و آنها را به طور کامل بررسی کنند. کردن در نتیجه ، آنها وقت زیادی را صرف خریدهای مختلف و همچنین انرژی اضافی زیادی می کنند. در نهایت بسیاری از مردم از خرید خود راضی نیستند زیرا فکر می کنند اگر درآمد بیشتری و بیشتر کسب کنند قطعاً بهترین ها را کسب خواهند کرد. این گروه ها همیشه ناراضی هستند ، اما در پایان ، هر چقدر وسواس و حساسیت زیادی نسبت به خرید داشته باشند ، به همان اندازه نسبت به نگهداری خود نیز حساسیت نشان می دهند و بسیار محتاط هستند زیرا به راحتی به این نتیجه نمی رسند ، بلکه فقط افراد جالب ، عجیب و غریب و منحصر به فرد هستند؟ منجر به سوال خرید می شود؟

در همه انتخاب هایمان مراقب و وسواس باشید!

در حالی که قطار به سمت بازار حرکت می کرد و به ایستگاه 15 خرداد نزدیک می شد ، من فکر کردم که چقدر عجیب هستیم. هنگامی که از مشتری خرید می کنیم ، اغلب می دانیم که زندگی و هزینه خود را صرف هزینه های خانواده ، ساعت ها ایستادن و ایستگاه های مختلف بالا و پایین می رویم تا شب به خانواده خود برگردیم ، بنابراین تعلل می کنیم و حتی حاضر می شویم. ما از سخت گیری کمتری برخوردار نیستیم و گاهی اوقات در پایان خرید هستیم و از آنها تخفیف ویژه می خواهیم ، چگونه می توانیم به راحتی از پس برخی تصمیمات مهم تر و اساسی تر ، مشکل سازتر بر بیاییم و آینده خود را تحت الشعاع قرار دهیم بدون تحقیق و وقت؟

بله ، شما خوب می فهمید و بعضی از این موارد انتخاب دوست ، انتخاب رشته تحصیلی ، انتخاب شغل ، انتخاب محل زندگی و انتخاب شریک زندگی است. انتخاب هایی که سبک زندگی و سبک و سیاق ما را در این فراز و نشیب به چالش می کشد ، تنها می تواند ما را در زندگی با اعتماد به نفس ، دلگرمی ، قلب خوب ، دانش و همراه خوب داشته باشد.

ممکن است خریدن بسیاری از ملزومات مهم باشد ، خصوصاً در شرایطی که ممکن است در درآمدزایی با مشکل روبرو شوید یا درآمد شما برای خرج کردن بسیار کم است و امرار معاش نمی کند و شما باید زمان زیادی را صرف تحقیق و تحقیق در مورد خرید هر دارایی کنید. اما مطمئناً مهمترین نکته این است که ما باید بسیار حساس باشیم و به آن بسیار توجه کنیم و از تجربیات ، راهنمایی ها و مشاوره های افراد باتجربه در این زمینه استفاده کنیم و زمان و یادگیری کافی را برای انتخاب آنها اختصاص دهیم. .

باور کنید هرچه پیرتر می شویم زندگی دشوارتر می شود و ما باید قویتر شویم و تنها لنگرگاهی که این مشکلات را در ما نگه دارد انتخاب صحیح زندگی است. خرید هر موردی که بیشتر اوقات به آن نیاز داریم می تواند برای ما چند سال م effectiveثر باشد و سپس منسوخ یا منسوخ شود ، اما انتخاب رشته تحصیلی ، انتخاب محل کار ، انتخاب دوست و همسر رابطه مستقیمی با تغییر روند زندگی دارد. ما این تأثیر را داریم که می تواند تا آخر عمر ادامه یابد و زندگی ما را تغییر دهد.

بیایید وقت و انرژی خود را برای تصمیمات مهم زندگی خود ، با قلبی پر از اعتماد به نفس و آرامش صرف کنیم تا بتوانیم با کمترین خطر و کمترین هزینه از بهترین سبک زندگی ممکن لذت ببریم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا