ورزش

سازمان من درآوردی تاج در فدراسیون فوتبال منحل شد

سازمان اقتصادی اتحادیه فوتبال که ناشی از شعارها و روش های انتخاباتی من بود و خارج از اساسنامه مهدی تاج بود ، با انتصاب دبیرکل جدید منحل شد.

طبق گزارش ها شفافصادق درودگر ، رئیس سازمان اقتصادی اتحادیه فوتبال ، که طبق گزارش ویژه و رونمایی سال گذشته تاب ، شرکتی به همین نام در ثبت شرکت های خود ایجاد کرد و مدیرعامل آن به آن سپرده شد ، امروز انحلال این سازمان را اعلام کرد. هنوز هیچ سند کتبی در این باره منتشر نشده است ، اما درودگر امروز به رویداد برتر گفت که او ماهها غیرفعال است و دیگر این اتحاد را اعمال نمی کند!

انحلال یک سازمان اقتصادی غیرقانونی در خارج از اساسنامه در شرایطی است که سازمان تیم های ملی اخیراً منحل شده است ، به طوری که تمام عقاید مهدی تاج و محمدرضا ساکت در مورد گسترش انجمن فوتبال موفقیت آمیز نخواهد بود.

سازمان من در اتحادیه فوتبال منحل شد

اقدامات من پس از ورود مهدی محمد نبی به اتحادیه فوتبال وتو شد تا به تدریج ردپای دوره تاریک تاج ، اسلام و حاکمیت خاموش در فوتبال ایران پاک شود. جالب اینکه ، در اوج بحران بدهی فوتبال ایران ، درودگر از مذاکرات اقتصادی کناره گیری کرد ، در حالی که در دادگاه رسانه ها از افشای تأسیس سازمان اقتصاد فوتبال توسط تابناک شکایت کرد.

دبیرکل اتحادیه فوتبال در ابتدا هدایت تیم های ملی از یک سازمان مستقل را غیر ضروری دانست و آن سازمان را به وضعیت دپارتمان تیم های ملی بازگرداند ، در نتیجه محمدرضا ساکت ، رئیس سازمان ، به اصفهان رفت تا مدیر عامل سپاهان شود.

حالا ، چند ماه بعد ، صادق درودگر ، که دو سال پیش با تصمیم تاج ، رهبر اقتصادی فدراسیون شد ، می گوید او دیگر موقعیتی ندارد و حتی از نحوه پرداخت 16 میلیارد گوجه به حساب شستا اطلاع ندارد !!

این در شرایطی اتفاق افتاده است که اتحادیه فوتبال بدهکار است و حتی در پرداخت حقوق کارمندان اداری نیز مشکل دارد ، اما آنها در حال حاضر فعالیت اقتصادی سودمندی ندارند. اهالی فوتبال ایران امیدوارند که این اتحاد با برگزاری انتخابات در تاریخ 31 مارس و انتخاب رئیس جمهور و هیئت مدیره تشکیل شود.

دکمه بازگشت به بالا