خارجی

مجاهدان یمنی و فلسطینی دشمنان را مبهوت قدرت دفاعی و هجومی خود کرده‌اند/ فلسطین همچنان در صدر اولویت‌های جهان اسلام باقی خواهد ماند

در مصاحبه ای با آنا ، کمیساریای عالی حقوق بشر:

بسیاری از کارشناسان بین المللی بر این باورند که عادی سازی روابط بین کشورهایی مانند امارات متحده عربی و بحرین و همچنین رژیم صهیونیستی که هرگز نقشی در معادله فلسطین نداشته و به ملت فلسطین کمک نکرده است ، نخواهد بود. برای تأثیر در امر فلسطین.

همزمان ملتهای منطقه نسبت به تصمیم حاكمان كشورهایشان در مورد عادی سازی روابط معترض هستند و به این عمل پاسخ قاطع داده اند. در قالب تظاهرات و برخی حرکات ، آنها سعی کردند از ارائه مراحل بعدی عادی سازی روابط با سیستم صهیونیستی جلوگیری کنند.

ادریس صالح ، مدیر ارشد حقوق بشر سازمان ملل در لبنان ، به خبرنگار روزنامه آسیای غربی و محور مقاومت گفت: “مدافعان مجاهدین یمنی و فلسطینی از امبا مسلمان توانسته اند بینی آل سعود و متحدانش را بشکنند.” و محور عبری – عربی – غربی را به یک نیروی دفاع و حمله تبدیل کنید.

ادریس صالح

وی افزود: پس از توافق خیانت آمیز در کاخ سفید برای عادی سازی روابط اسرائیل و برخی کشورهای عربی ، و آل سعود بحرین و امارات متحده عربی را وادار به خیانت در حد اسلامی کرد ؛ می توان دریافت که هیچ تفاوتی بین حاکمان سعودی و صهیونیست ها وجود ندارد. در میان خوک ها و اینکه سعودی ها طرفداران پنهانی رژیم قتل صهیونیستی هستند.


بیشتر بخوانید:

چهار کشور در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند


نماینده کمیساریای عالی حقوق بشر لبنان گفت: عادی سازی روابط چیزی بیش از خیانت به مسئله فلسطین و بیت المقدس نیست و اعراب در این مسیر مزدوران خود را به جهان اسلام و عرب نشان داده اند. ایالات متحده به دنبال توطئه علیه ملت های عرب و اسلامی است و بدین وسیله می خواهد با مانور رسانه ای ، سیاسی و تحریف حقیقت چهره صهیونیست ها و سعودی ها را زیبا کند.

صالح گفت: بحرین ، امارات و برخی از کشورهای کوچک عربی که راهی برای عادی سازی روابط در پیش گرفته اند ، با حذف مسئله فلسطین از اولویت های اصلی جهان اسلام و عرب اشتباه گرفته می شوند ؛ آنها ادعا کردند که به فلسطین کمک می کنند اما آشکارا نقض می کنند حقوق مسلم فلسطینی ها در غزه و کرانه باختری.

ادریس صالح

این مقام حقوق بشری لبنان تأکید کرد: صهیونیست ها حمله به کرانه باختری و ادامه شهرک سازی های غیرقانونی را با حق سکوت اعطا شده به اعراب قانونی کرده اند.

وی گفت: فلسطین وطن کسانی است که تازه آواره شده اند ، این سرزمین مقدس مسلمانان است و روزی آنها نیز آنها را آزاد خواهند کرد و راهی جز مقاومت در برابر اسراف و استکبار آل سعود و صهیونیست ها نیست. ما نه تنها باید قبل از اشغال گوش دهیم ، بلکه باید مقاومت کنیم و همه جامعه جهانی و همچنین کشورهای عربی و اسلامی باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا صهیونیست های اشغالگر را از خانه های فلسطینیان خارج کنند.

صالح گفت: “رژیم اشغالگر قدس با مقاومت از سوی گروه های قومی به زانو در آمده و تسلیم می شود و در نهایت پیروزی منجر به مقاومت فلسطین خواهد شد.”

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا