ورزش

تبرئه رویداد برتر از تازه‌ترین شکایت رییس فدراسیون ژیمناستیک

طبق گزارش ها شفاففدراسیون مسابقات جمهوری اسلامی ایران به هدایت زهرا اینچه درگاهی سخنور و حدیث شیوا ، در سالهای اخیر همواره مورد انتقاد کارشناسان این رشته بوده است. در همین راستا ، وی به دلیل رسالت حرفه ای رویداد برتر ، با توجه به اسناد خبری و اتفاقات نابهنجار در این ورزش ، اخباری را در مورد عملکرد مدیران این انجمن و هر بار رئیس انجمن تهیه و منتشر کرد. وی شکایت کرد که در این موارد منع پیگرد قانونی همیشه به نفع رویداد برتر اعمال شده است.

رئیس انجمن مسابقات که ظاهراً از نقش و کارکردهای رسانه اطلاع چندانی ندارد ، بارها شکایت کرده است که سعی دارد صدای رسانه ها را خفه کند تا انتقادات از رهبری انجمن را خاموش کند.

انجمن مسابقات به سرپرستی اینچه درگاهی ، حداقل چهار بار در این سال ها از مدیر عامل و سردبیر ورزشی رویداد برتر بیهوده شکایت کرده است.

زهرا اینچه درگاهی در آخرین شکایت خود ، با استناد به 4 خبر منتشر شده در رویداد برتر ، علیه مدیرعامل علی متقیان و یوسف اکبری ، سردبیر رویداد برتر اسپورت ، به دلیل ایجاد مزاحمت برای افکار عمومی و آسیب رساندن به دیگران ، شکایت کرد. و دادگاه رسانه به دنبال دفاع ، قرار منع تعقیب به نفع خبرگزاری دانشجویان ایران (رویداد برتر) صادر شد.

شانزدهم بازپرس دفتر فرهنگ و رسانه دادستانی در بخشی از اظهار داشت: “… موضوع شکایت متقاضی در شکایت شرح داده شده است … ارائه شده و با توجه به اینکه یکی از مأموریت های مطبوعات اطلاع رسانی به مردم ، آگاهی دادن به مردم و بالا بردن سطح دانش و غیره است ، به طوری که عنصر فکری جرم محقق نشود “عدم وجود جرم و قاعده کلی به موجب ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری ، بی گناهی منع جرم است اقدامات …”

زهرا اینچه درگاهی ، رئیس انجمن ژیمناستیک ، در طول سالهای هدایت این انجمن ، رویدادهایی را به همراه آورد که باعث دوری و دلخوری بسیاری از ژیمناست های این رشته ورزشی شد و انتقادات زیادی را درباره اثربخشی و عملکرد این متخصص دریافت کرد. رشته و مادر در ورزش ایران.

امیدوارم ، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ، با نظارت بر عملکرد رهبران انجمن ، دادن دستورالعمل ها و هشدارهای لازم ، زمینه را برای افزایش مسابقات اسلامی در ایران فراهم کنند و رئیس جمهور را یادآوری کنند اتحاد سازنده انتقاد رسانه ای.

دکمه بازگشت به بالا