رویدادها

دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در استان مرکزی

رویداد برتر / مرکزی فرمانده انتظامی استان گفت: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس استان و همکاری پلیس در دو استان دیگر ، 6 نفر از اعضای باند سارقان مسلح و عاملان شهادت سرلشکر “مرتضی براتی”. او در یک عملیات گسترده دستگیر شد.

سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در این باره اظهار داشت: در تاریخ 25 دسامبر سال جاری ، هنگام درگیری بین سارقان گاو مسلح و مقامات انتظامی ، متأسفانه ستوان یکم من ، “مرتضی براتی” ، افسر پلیس خمین ، تا حد عالی به شهادت رسید درجه.

پلیس گفت: از همان دقایق ابتدایی تیم های تخصصی بازپرس اطلاعات با همکاری سایر افسران پلیس و رهبری انتظامی شهرستان های درگیر در این پرونده تحقیقات را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: سرانجام پس از 46 روز کار اطلاعاتی و کار شبانه روزی ، تحقیقات پلیس به پایان رسید و مخفیگاه های اعضای باند در استان های مرکزی ، خوزستان و لرستان شناسایی و مورد توجه قرار نگرفت. نیروهای اعزامی از استان پلیس.”

این افسر ارشد پلیس افزود: سرانجام ، در سحرگاه دیروز ، 6 نفر از اعضای باند سارقان مسلح و عاملان شهید ، در حمله به نیروهای اعزامی پلیس استان و همکاری نزدیک با لرستان و خوزستان ، سرلشکر مرتضی براتی را دستگیر کردند. پلیس استان.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با ارزیابی تعاملات بسیار مطلوب دادگستری در جریان رسیدگی به پرونده و کلیه مأموران اجرای قانون در دستگیری اعضای باند ، اظهار داشت: در این اعتصاب غافلگیرانه ، که کمترین پاسخ را به متهم نه ، سه اسلحه و دو مهمات شکارچی از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار مفخمی شهرستانی با تأکید بر اینکه پلیس اجازه نمی دهد ناامنی موجب برهم زدن نظم عمومی و آرامش شود ، خاطرنشان کرد: پس از پایان تحقیقات ، اقدامات قانونی علیه آنها انجام می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا