جامعه

مناطق اولویت دار ساماندهی دستفروش‌ها اعلام شد/ طرح زیست شبانه منتفی است

به گزارش شفاف ، انوشیروان محسن بندپی فرماندار تهران در اولین جلسه سازماندهی تجار بابیان اینکه طبق بخشنامه وزارت کشور ما تجار را به طور منظم ساماندهی خواهیم کرد گفت:

محسنی بندپی وضعیت تاج در استان تهران را بسیار شکننده و ناپایدار توصیف کرد و احتمال اجرای برنامه شبانه را در شرایط فعلی تهران رد کرد و ادامه داد: اساساً تمرکز و تراکم بالا ، ریسک بالا و آلوده سفر را مرکز می کند.

وی بر لزوم ساماندهی دستفروشان در تمام مناطق تهران از شهرداری تأکید کرد و افزود: شهرداری ها در تمام مناطق تهران به ویژه در مناطق پرجمعیت مانند 11 ، 4 ، 1 ، 12 ، 20 و 6 با اولویت سازمان فروشندگان و مسافرت.

محسنی بندپی با بیان اینکه هیچ کاری از نظر جسمی و انضباطی با فروشنده انجام نخواهد شد ، با بیان اینکه این پروژه متمرکز بر شهرداری است ، همکاری کامل بین دستگاه های اجرایی استان و شهر تهران را برای اجرای هرچه بیشتر پروژه در نظر گرفت.

وی ادامه داد: “واقعیت این است که در شهر تهران برای ساماندهی دائمی فروشندگان در یک مکان مشخص و متمرکز ، با کمبود زمین روبرو هستیم.”

فرماندار تهران با اشاره به اینکه طبق اعلام شهرداری تهران تاکنون 5 هزار دستفروش در تهران ساماندهی شده اند ، تصریح کرد: طبق گفته استاندار تهران 14 هزار دستفروش عادی در تهران وجود دارد که بیشتر آنها غیر بومی و مهاجر هستند. کشورهای دیگر. استانها

فرماندار تهران ادامه داد: 21 محدودیت اعلام شده توسط مرکز ملی کرونا بررسی شده و در این شرایط همه ما موظف به رعایت آنها هستیم و نشانه هایی از افزایش آمار سرپایی و سرپایی در کشور و استان تهران وجود دارد. اگر فروشندگان را سازماندهی نکنیم ، قطعاً باید با افزایش جدید تاج در محدوده مواجه شویم.

وی با تأکید بر اینکه مجریان پروژه برای غربالگری بین فروشندگان و دوچرخه سواران ثابت و سیار به برنامه ریزی مشخصی نیاز دارند ، افزود: از این پس باید برنامه ریزی برای گردهمایی های پایان سال داشته باشیم.

فرماندار تهران با تشریح شرایط تهران و کمبود فضای مورد نیاز برای ساخت پلیس و مدرسه یادآور شد: اگر زمینی متعلق به اراضی اداره کل مسکن و شهرسازی در تهران معرفی شود ، می توان آن را مطالبه کرد طبق قانون

استاندار تهران در پایان با تأکید بر اینکه شهرداری تهران طرحی را برای تسهیل مناطق پرجمعیت تهران طی یک هفته به بازرگانان و مسافران ارائه می کند و استانداران استان باید بر اجرای آن نظارت کنند. اقدام به

دکمه بازگشت به بالا