رویدادها

افزایش ۶۵ درصدی حوادث ترافیکی در طرح نوروزی ۱۴۰۰/ عدم گزارش حاد از عارضه واکسن کرونا

رئیس اورژانس کشور گفت: حوادث رانندگی نسبت به سال قبل 65 درصد افزایش یافته است.

به گزارش رویداد برتر پیرحسین کولیوند در یک برنامه کنفرانس ویدیویی با رئیس جمهور اظهار داشت: تعداد حوادث رانندگی در طرح 1400 نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و این ما را نگران می کند. علاوه بر این ، تعداد مراجعه به مراکز اورژانس در تهران نسبت به سال گذشته دو برابر شده است ، مگر در موارد بیماری عروق کرونا ویروس ، و این نشان می دهد که باید کنترل بهتری در این زمینه داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تعداد مراجعه به اورژانس تهران به دلیل بیماری کووید 19 تقریباً مشابه سال گذشته و حتی کمتر است.

وی گفت: “تاکنون هیچ گزارش حاد در مورد عوارض در افراد واكسینه شده با ویروس کرونا گزارش نشده است.” البته مواردی وجود داشته است که افرادی تب را گزارش کرده اند که از مشاوره پزشکی برخوردار شده اند ، اگرچه این موارد توسط تیم مراقبت به طور منظم کنترل می شود.

به گفته رئیس سازمان اورژانس کشور ، تیم های اورژانس ، پزشکی و خدماتی این کشور کاملاً آماده و در خدمت به مردم هستند و نظرسنجی ها نشان می دهد رضایت زنان از خدمات گروه عملیات ویژه زنان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: 30 درصد دانشجویان فوریت های پزشکی زن هستند و این تیم توانسته است در تعدادی از مأموریت های خاص زنان کمک کند. علاوه بر این ، یک تیم مشترک از زنان و مردان درگیر مسائل داخلی و خارجی بودند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا