ورزش

انتظارات همیشه از فوتسال حفاری بالا بوده است / می‌توانستیم جزو صعودکنندگان لیگ باشیم

رویداد برتر / خوزستان کاپیتان تیم ملی فوتسال مته با بیان اینکه انتظارات از فوتسال حفاری همیشه زیاد بوده است اظهار داشت: برای ما بد نیست ، ممکن است در بین تیم های صعود کننده به مرحله بعد باشیم. “ما هم در لیگ بودیم.

فرید نمازی در مصاحبه با رویداد برتر ، در مورد عملکرد تیم ملی تمرین در سال 1999 که منجر به بقای تیم در لیگ برتر شد ، اظهار داشت: “ما در دو فصل گذشته لیگ برتر بازیکنان خود را در حفاری ملی از دست دادیم. آنها به جوانان و بومی گرایی ، که به نظر من چیز بدی برای تیم نبود.

وی گفت: “هفته به هفته جوانان تیم باتجربه می شوند و اعتماد به نفس کسب گل در برابر هر تیمی را به دست می آورند و با این اعتقاد ، ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. وضعیت برای ما بد نبود ، پس ما می توانیم در میان تیم هایی باشیم که به مرحله بعد لیگ صعود می کنند.

تجربه تیم ملی حفاری گفت: “انتظارات تیم ملی حفاری با توجه به سابقه آن در آینده کشور بسیار زیاد است و همیشه یک مارک تجاری بوده است ، اما جوانان یکی از دلایلی بود که نتوانستیم به نتیجه لازم برسیم و دو فصل گذشته. ” هافاری طی این سالها چرخه بازیکن سازی خوبی داشته و توانسته بازیکنان را با دویدن ایرانی آشنا کند. تیم ملی حفاری لیگ برتر همیشه برابر تیم هایی است که هزینه های زیادی خرج کرده اند. مسئولان همیشه تلاش کرده اند تا آنجا که می توانند از نظر مالی به تیم کمک کنند و علاوه بر کمک به فوتسال و محلی سازی خوزستان ، مردم را برای سالهای بعدی این باشگاه نیز آماده کنند. البته اگر ملی حفاری می خواهد پیروز شود ، باید به اندازه تیم های اول و دوم لیگ هزینه کند.

وی گفت: “حدود 12 سال است که در تیم ملی حفاری بازی می کنم و فکر می کنم عملکرد ملی حفاری با بودجه در نظر گرفته شد و هدف این باشگاه از جوانی و پوست اندازی قابل قبول بود. ملی حفاری در واقع تبلیغ فوتبال در بازیکنان خوزستان راه را در این زمینه می بینند.

نمازی همچنین درباره عملکرد خود گفت: “من در این سالها روندهای خوبی را دیده ام ، اما وقتی پیر می شوم ، بازیکن باید کارهای بیشتری انجام دهد و سعی کند بدن خود را پاسخگو بداند.” من همیشه در خدمت این تیم بوده ام و هر زمان که به من احتیاج داشته باشند در خدمات ملی حفاری هستم.

سرانجام ، “در طول این سال ها ، افراد زیادی به من کمک کردند تا از پس کار برآیم ؛ من کارمند شرکت نفت هستم و حدود 15 سال است که در این شرکت کار می کنم. در آن زمان که در تیم ملی حفاری بازی می کردم ، بسیاری از مردم فکر می کردند که من می آیم ، تمرین می کنم و من می روم در حالی که نگرانی های خودم را نیز دارم ، اما افرادی در این شرکت بودند که کمک زیادی کردند. و نگرانی های کمتری. غلامرضا نوری مومنی ، حمید حزبی ، اسماعیل کشاورزی ، فریدون عرفار ، سید حبیب پورفرجی ، جعفر قاتنژاد و حسین سلمانپور در میان افرادی که به من کمک زیادی کردند. آنها مرا همراهی کردند ، من از آن قدردانی می کنم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا