رویدادها

تشدید مبارزه با قاچاق کالا برای اجرای مطلوب شعار سال

رویداد برتر / فارس جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: “با شدت گرفتن مبارزه با قاچاق ، شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید به درستی اجرا شود.

سردار سهراب بهرامی در جلسه قرارگاه نوروزی ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تبریک سال نو و میلاد با سعادت امام زمان (عج) ، افزود: امسال با راه اندازی کارگروهی شعار را اتخاذ خواهیم کرد. از سال.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از سایت پلیس فارس ، بهرامی ادامه داد: تا آنجا که می توانیم از میزان قاچاق کالا به داخل کشور بکاهیم ، تا حد امکان به موضوع تولید کمک کرده ایم و لازم است اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود. از قاچاق کالا جلوگیری کنید. “

بهرامی گفت که پلیس امنیت اقتصادی استان فارس باید روابط جنایی را در زمینه های تجاری ، اقتصادی و تولید شناسایی کرده و با مجرمان برخورد قاطع و قانونی کند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا بر شناسایی انبارهای غیرمجاز و راه اندازی و استفاده از سیستم های هوشمند در مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین گفت: پلیس استان در حال برنامه ریزی و اقدام در سال جاری با شعار “تولید ؛ حمایت و برچیدن” است.

سردار روحام بخش حبیبی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی 1400 استان فارس در راستای اجرا و تحقق شعار سال 1400 خواهد بود که به شکلی خاص دنبال می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا