جامعه

از آشکارسازی ماهیت شوم دشمن توسط دانشجویان تا رسالت دانشگاه برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از بوشهر، سردار علی رزمجو در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر با بیان اینکه دانشگاه ها در عرصه های مختلف انقلاب نقش موثری داشته اند، اظهار کرد: این دانشگاه ها نقش موثری در عرصه های مختلف انقلاب داشته اند. انقلاب اسلامی تاکنون علاوه بر فعالیت های مختلف دفاعی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و اجتماعی، کشور همواره نقش آفرین بوده است.


بیشتر بخوانید:

چهار راهبرد استکبار به ضرر جمهوری اسلامی


وی با تاکید بر اینکه ارکان اصلی دانشگاه استاد و دانشجو هستند و این ارکان نقش محوری در پیشبرد اهداف انقلاب، اقتدار و تثبیت انقلاب داشتند، افزود: رونمایی شد.

از کشف ماهیت خبیث دشمن توسط دانشجویان تا ماموریت دانشگاه برای تحقق شعار سال

فرمانده امام صادق(ع) استان بوشهر با ابراز خرسندی از عملکرد و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوشهر، تصریح کرد: فضای دانشگاه آزاد اسلامی آرام، انقلابی و مردمی است.

رزمجو دانشگاه و حوزه را امانت انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: دیوارکشی به انقلاب اسلامی نتیجه عملکرد صحیح دانشگاه و حوزه در تربیت نسلی آگاه، متدین و انقلابی نیست. در برابر تهاجمات مختلف دشمن، خاستگاه اصلی دانشگاه و حوزه است.

موتور انقلاب منویات مقام معظم رهبری است

وی موتور انقلاب را منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری معرفی کرد و خاطرنشان کرد: ائمه انقلاب به خوبی ویژگی های دانشگاه، دانشجو و استاد انقلابی را ارائه کردند و اگر این فرمایشات در دانشگاه به خوبی تبیین می شد. درخت انقلاب مستحکم خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پسوند اسلامی دارد، تصریح کرد: دانشگاه باید به سمتی حرکت کند که همه ارکان آن در راستای انقلاب اسلامی باشد.

از کشف ماهیت خبیث دشمن توسط دانشجویان تا ماموریت دانشگاه برای تحقق شعار سال

رزمجو با تقدیر از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از اسکان زائران در نوروز، گفت: این تعامل و همکاری قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز حدود 5 هزار مهمان از 10 نخبه در 10 استان به بوشهر سفر کردند، تصریح کرد: این حرکت فرهنگی بود که دانشگاه در آن نقش اساسی داشت. میهمانان راهیان نور از یک سو با خاطراتی زیبا از بوشهر به شهر خود بازگشتند و از سوی دیگر ارائه توانمندی ها و کارهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عامل مهمی تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره تلاش کرده است تا به عنوان یک هیئت علمی توانمند و موثر در خدمت نظام جمهوری اسلامی عمل کند.

از کشف ماهیت خبیث دشمن توسط دانشجویان تا ماموریت دانشگاه برای تحقق شعار سال

سروش حیدری سنگستانی تصریح کرد: دانشگاه حضور در برنامه های اجتماعی، پرسش محوری، رفع نیازها و چالش ها، توسعه همه جانبه کشور و اقتدار نظام الهی را به عنوان رسالت و رسالت قطعی برگزیده است.

دانشجویان پایگاه اعتماد مردم و انقلاب دانشگاه ها هستند

وی با بیان اینکه دانشگاه با حمایت مسئولان دلسوز انقلاب و اقدامات رهبرانقلاب در مسیر اصلی خود قرار دارد خاطرنشان کرد: در گذشته آرمان ها و برنامه ریزی های مختلفی برای حضور پررنگ دانشگاه در عرصه های مختلف انجام شده است. انقلاب کسب علم و دانش، گسترش مهارت‌ها، اشتغال‌زایی، ایجاد زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای نهادهای انقلابی، رفع نیازهای خاص صنعت و غیره.

وی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوصدر با تاکید بر اینکه دانشجویان نماینده اعتماد مردم و انقلاب در حال وقوع در دانشگاه‌ها هستند، ادامه داد: بگذارید یک امر اجتماعی باشد.

از کشف ماهیت خبیث دشمن توسط دانشجویان تا ماموریت دانشگاه برای تحقق شعار سال

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به شعار 1401 گفت: موارد مندرج در شعار سال جزو مأموریت های اصلی دانشگاه است و تا آن زمان موضوع مستقیماً به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی است. .

حیدری سنگستانی با ارائه طرح‌های تحول و تعالی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال دانشگاه برای تحقق شعار مقام معظم رهبری کار سخت‌تری خواهد داشت و تلاش می‌کنیم منطقه علم و فناوری را به عنوان زیرساخت قوی ایجاد کنیم. . در مجتمع آموزشی عالیصهر «ایجاد نقاط مختلف استان و شرکت های دانش بنیان به عنوان اولین مرکز دانشگاهی، محل اجتماع شرکت های دانش بنیان و نمونه موفق کشور.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا