خبرهای کلی

حرکت نیروی انتظامی در مسیر مکتب شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
به گزارش ایرنا ، وی در سفر سردار حسین اشتری به کرمان و زیارت شهادت شهدای این شهرستان در رسانه ها افزود: به گفته مسئول عالی مدرسه حاج قاسم سلیمانی ، این می تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان و جوانان ما باشد. نسلهای آینده. “که به نفع کشور است.

وی خاطرنشان کرد که پلیس اکنون در مرزها و همچنین در هر شهر و روستایی خدمت می کند و شهدای زیادی را برای امنیت کشور تقدیم کرده است. وی ادامه داد: پلیس سفر شهید حاج قاسم سلیمانی را که در خدمت مردم است ادامه می دهد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم خادم خیر مردم و سرباز جان برکف را برای استان توفیق دهیم و همین مسیر را برای برقراری امنیت ، ثبات و ثبات در جمهوری اسلامی طی کنیم.

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تبریک عید سعید فطر و سال نو گفت: خدا را شکر برای توفیق زیارت شهدای عزیز استان کرمان در روزهای آغاز سال جدید به ویژه سرلشکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به روان شهدایی که در این منطقه آرام گرفته اند اعزام می شویم.

همچنین امروز (چهارشنبه) در جلسه پایگاه مشترک امام رضا (ع) و 1400 نوروزی که با حضور سردار اشتری ، معاون استاندار کرمان ، معاون عمرانی برگزار شد ، خدمات نیروی انتظامی استان در مهار جرم ارزیابی شد. و امنیت را بهبود می بخشد.

دکمه بازگشت به بالا