استان ها

درخواست استاندار کردستان از مردم برای همراهی در اجرای مأموریت‌های پلیس

به گزارش رویداد برتر سنندای ، بهمن مرادنیا یکی از مأموریت های اصلی پلیس را “تأمین امنیت و ارتقا sense احساس امنیت شهروندان” در استان کردستان با فرمانده پلیس استان برگزار کرد و اظهار داشت که پلیس و مشارکت آنها در تأمین امنیت.

وی با بیان اینکه کاهش احساس امنیت منجر به بی اعتمادی ، بدبینی ، عدم مشارکت و همکاری در برنامه های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و امنیتی می شود ، افزود: این روند بستر مناسبی برای آشفتگی اجتماعی و تهدیدهای امنیت داخلی خواهد بود.

استاندار کردستان با تأکید بر اینکه موفقیت پلیس در تأمین امنیت اجتماعی بدون همکاری و مشارکت مردم حاصل نمی شود ، افزود: همکاری همه شهروندان و دستگاه های اجرایی برای حفظ و ارتقا security امنیت ضروری است و همه آنها باید همکاری کنند در این رابطه.”

وی پلیس را نهادی پیشگام در تأمین امنیت اجتماعی در جامعه اسلامی خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در سطح ملی و استانهای کردستان ، ماموریت های پلیس هدفمند همیشه اخلاقی و مطابق با ارزشهای الهی و اسلامی است.

مرادنیا با اشاره به اینکه پلیس همیشه منبع امنیت پایدار در جامعه بوده است ، خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش پایدار موجود با تلاش و فداکاری خستگی ناپذیر مدافعان و مأموران امنیتی از جمله پرسنل اجرای قانون به دست آمده است و باید قدردان ما باشد برای این نعمت گرانبها

پلیس در حال فعالیت باندبازی ها و آشوبگران امنیتی در کردستان است

در این جلسه سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان نیز اظهار داشت شکی نیست که پلیس در کنار مردم ، برای مردم و در خدمت مردم است و اظهار داشت که کشور به دلیل تلاش های پلیس.

وی با اشاره به روزهای پایانی سال ، از اجرای برنامه های ویژه پلیس و حمل و نقل در استان خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در ایام نوروز مانند سالهای گذشته بهترین شرایط و شرایط را برای افراد آرام و راحت فراهم کنیم. “از شهروندان باهوش همچنین انتظار می رود که از رهنمودهای بهداشتی پیروی کنند.

فرمانده انتظامی کردستان از رویارویی با قاچاق کالا و باندبازی ، اشرار ، سارقان و برخورد قاطع و سریع که نظم و امنیت استان را بر هم می زند خبر داد و تعیین کرد: از طرف.

48

دکمه بازگشت به بالا