ورزش

بازیکنان تیم‌های ایرانی نباید وارد حاشیه‌های تیم های عربی شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا در مصاحبه ای با فتح آبادی آنلاین گفت که یکی از بزرگترین مشکلات در لیگ قهرمانان ، حاشیه سازی و جنجال نظامیان عرب است و گفت: “نیروهای عرب سالهاست که علیه نیروهای ایرانی به حاشیه رانده می شوند و این یک روند ثابت است.” نیروهای ایرانی تکرار می کنند.

وی ادامه داد: البته این بی پاسخ نخواهد ماند و بازیکنان ما به زودی در حاشیه قرار می گیرند و به دلیل درگیری با بازیکنان عرب توجه خود را از دست می دهند و نمی توانند بازی معمول را انجام دهند.

یک بازیکن سابق در تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: به همین دلیل حضور کادر فنی استقلال و سه تیم ایرانی دیگر در لیگ قهرمانان ضروری است. بازیکنان آنها در این از جانب توجیه کنید و اجازه ندهید که مسائل حاشیه ای روی روند تاکتیکی تیم تأثیر بگذارد.

فتح آبادی برای همین موضوع الاهلی همچنین گفت: عربستان سعودی نمی خواهد سربازانش با میزبانی مسابقات به راحتی باختند. الاهلی قطعاً از این موضوع استفاده خواهد کرد. بنابراین ، بازیکنان ما باید هوشیار باشند و با خونسردی به زمین بپردازند و تنها چیزی که به آنها فکر می کنند پیروزی مقابل الاهلی است.

سرانجام ، وی اظهار داشت ، “تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان قطعاً در شرایط سخت زندگی خواهند کرد.” آنها می دانند که فاصله زمانی بین بازی ها نزدیک است ، بنابراین باید از نظر جسمی درگیر این ایده شوند به قادر به انجام این کار باشید بازی ها اتمام موفقیت آمیز و من به عنوان یکی از طرفداران فوتبال ایران آرزو می کنم چهار تیم ایرانی از مرحله گروهی بلند شوند و حضور آنها را در مراحل بالاتر ببینند.

دکمه بازگشت به بالا