خبرهای کلی

درخواست برپایی بیمارستان صحرایی در استان زنجان شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین خدابخش مرادی نفچی در جلسه شورای اطلاع رسانی ظهر شنبه در دفتر استاندار زنجان گفت که استان زنجان به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب در وضعیت قرمز قرار دارد. گروه های دوم ، سوم و چهارم امروز به مدت 10 روز آغاز می شوند.

وی با تأکید بر اینکه اصناف باید از محدودیت های استان پیروی کنند ، گفت: بیش از دو میلیون نفر در کشور به بیماری عروق ویروس کرونا قلب مبتلا هستند.

مرادی نفچی ادامه داد: حساسیت جامعه در درمان و پیشگیری از این بیماری شیطانی ضروری است و مسئولان روابط عمومی کلیه دستگاههای اجرایی و اجرایی استان زنجان موظفند اطلاعات لازم و دقیق را در سیستم مربوطه و کشورهای اطراف ارائه دهند. . محیط (جامعه). به منظور بهتر و بیشتر آگاهی از کاهش مبتلایان به این بیماری.

معاون سیاسی و امنیتی دولت زنجان گفت: برای نظارت بر پایبندی به پروتکل های بهداشتی باید کمیته اطلاعات و اقناع در هر دستگاه اجرایی تشکیل شود و هرجا پایبندی به پروتکل های بهداشتی به 90٪ رسیده باشد ، بروز بیماری عروق ویروس کرونا قلب افزایش یافته است.

مرادی نفچی با بیان اینکه مسئله سلامتی برای همه مهم است و خطر تاج آن برای گوش همه مهم است ، تأکید کرد که سازمان صدا و سیما باید برنامه جداگانه ای تنظیم کند و نباید بگوید یا بگوید که شرایط طبیعی است و البته باید برای حاشیه نشینی تلاش نکنید.

معاون سیاسی امنیتی زنجان تأکید کرد: اگر پایبندی به پروتکل ها در زندگی اجتماعی و شخصی و همچنین فعالیت ها و کلاس های بیرونی به زیر 90 درصد برسد ، جمعیت این بیماری بدنام نیز افزایش می یابد. در مورد رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و اجتماعی و اطلاع رسانی به شهروندان در مورد استفاده جدی از ماسک.

مرادی نفچی با اشاره به اینکه موج چهارم کرونا طی دو هفته به اوج خود رسید ، گفت: “یکی از دلایل شیوع ویروس انگلیس ویروس از مرز عراق است.

معاون سیاسی امنیتی زنجان گفت: خوابگاه ها ، مهمانی ها و سفرهای مسافرتی نوروزی نیز روند فوران تاج را تسریع کرده و اوضاع در کشور و استان دشوار است و ظرفیت بیمارستان های استان از جمله ولیعصر (عج) ، ارتش ، امیدوارم بیمارانی با بیماری عروق ویروس کرونا وجود داشته باشد.

مرادی نفچی اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت استان طبیعی نیست و با ویروس جهش یافته روبرو هستیم ، درخواست بیمارستان در محل را داده ایم.

وی ادامه داد: تمام اجتماعات ، محل های کار 2 ، 3 و 4 و وضعیت تاج قرمز و نارنجی در دورهام ممنوع است و عاملان آن باید به طور قانونی توسط مقامات ذیصلاح تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

معاون سیاسی امنیتی زنجان گفت: “افرادی که از استان سفر کرده اند و تست PCR مثبت داده اند باید قبل از هر چیز از مسافرت و مسافرت خودداری کنند و به همین دلیل به دانشگاه علوم پزشکی استان ماموریت داده شده است که اگر چنین افرادی چنین کاری انجام دهند قرنطینه و پروتکل ها را رعایت نکنید و به نیروی انتظامی گزارش دهید.

مرادی نفچی با اشاره به اینکه امروزه خطر ویروس کرونا بسیار جدی است ، بنابراین باید هشدارها و پروتکل های بهداشتی و همچنین فواصل اجتماعی را با جدیت بیشتری در نظر گرفت ، افزود: وی باید نسبت به همه توانایی ها و فرصت های ارسال پیام هشدار داده و اقدامات جدی تری انجام دهد. برای مردم و جامعه اعمال می شود.

دکمه بازگشت به بالا