خبرهای کلی

بهبودی‌های کرونا در استان زنجان ۹۱ درصد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فتح الله حقیقی پنجشنبه شب در اردوگاه پیشگیری و درمان ویروس کرونا در استان زنجان که با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ، گفت: قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به طور متوسط ​​100 بیمار سرپایی در استان وجود دارد و 134 بیمار به بیمارستان منتقل می شوند ، گفت: مراقبت های بیمارستانی کرونا ویروس در مراکز درمانی استان 11 درصد کاهش یافته است.

استاندار زنجان گفت: بیش از 42 درصد از جمعیت هدف استان تاکنون واکسینه شده اند و روند واکسیناسیون مطلوب است و در روزهای آینده تسریع می شود.

حقیقی گفت: نقشه GIS برای ردیابی واکسیناسیون تکمیل شده است: تعداد تاج در استان از چهار تا به سه کاهش یافته است.

وی افزود: پای تاج در کشور 2.2 درصد اما در کشور 1.3 درصد است و وضعیت این استان در این استان خوب است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در کشور میزان بهبود بیماران عروق کرونا ویروس 84 درصد است ، گفت: بهبودی بیماران مبتلا به تاج در استان 91 درصد است.

حقیقی با بیان اینکه ساکنان استان در نظارت بر سلامت فردی و اجتماعی با کادر پزشکی همکاری بسیار خوبی داشتند ، اظهار کرد: در چهارمین قله 900 بستری در بیمارستان کرونا ویروس در استان وجود داشت ، اما در حال حاضر به 619 نفر رسیده است.

وی افزود: 30 هزار ظرفیت تحویل واکسن در مراکز جمع شدن استان وان زنجان و طی روزهای آینده افزایش می یابد و تعداد PCR های مثبت در استان از هفته گذشته از 40 درصد به 35 درصد افزایش یافته است.

دکمه بازگشت به بالا