ورزش

سرپرست دپارتمان راهبردی فدراسیون فوتبال منصوب شد

با حکم منصور قنبرزاده ، سرپرست دبیرکل اتحادیه فوتبال ، حامد مومنی به عنوان رئیس بخش استراتژی منصوب شد.

به گزارش رویداد برتر و به نقل از سایت رسمی اتحادیه فوتبال ، با تصمیم منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکل اتحادیه فوتبال ، حامد مومنی رئیس گروه استراتژیک اتحادیه فوتبال شد.

حکم قنبرزاده به مومنی می رسد: با توجه به تخصص ، تعهد و تجربه ارزشمند وی و طبق ماده (7) ماده 67 قانون اساسی مصوب فدراسیون به عنوان رئیس بخش استراتژی منصوب می شود. ما امیدواریم که با تلاش مستمر جناب عالی و سایر همکاران ، در راستای مسئولیت های این بخش ، بتوانیم ارتقا further بیشتر اتحاد را شاهد باشیم. من به موفقیت و سعادت روزافزون خداوند متعال در انجام کارهای مهمی که مسئولیت آن را دارید ، اعتماد دارم.

گفتنی است مومنی دارای مدرک علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی در رشته علوم و تحقیقات و همچنین مدرک مدیریت فوتبال از دانشگاه لوزان سوئیس و یوفا و همچنین مدرک مدیریت فوتبال و مجری از FIF.

مسلط به زبان های انگلیسی و آلمانی ، در چهار جلسه آموزشی در دانشگاه لیدز انگلیس و دانشگاه جورج تاون در ایالات متحده در مورد رویدادهای مهم ورزشی ، مدیریت استادیوم ، روابط عمومی ورزش و بازاریابی ورزشی شرکت کرده است. دوره معتبر ایمنی و امنیت در رویدادهای ورزشی سازمان یافته توسط اتحادیه اروپا دوره دیگری است که در سال 2020 به پایان رسیده است.

وی در حال حاضر تنها ناظر ایرانی در مسابقات بین المللی مردان فیفا است و از سال 2012 به عنوان ناظر رسمی اتحادیه فوتبال آسیا فعالیت می کند.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا