ورزش

ایراندوست: ملی‌پوشان را مربیان لیگ تعیین می‌کنند/ هیچ آرشیوی از بازیکنان نداریم

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: اگر می خواهیم در فوتبال زنان به سطح حرفه ای برسیم ، باید بهترین شرایط را برای بانوان فراهم کنیم.

به گزارش رویداد برتر ، مریم ایرانداندو با شروع تمرین تیم ملی افزود: ما برای مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا در ماه سپتامبر آماده می شویم. قرار است ماه ژوئن یک بازی تدارکاتی در بلاروس داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان همچنین در مورد نحوه انتخاب بازیکنان گفت: ما پخش تلویزیونی نداشتیم ، آرشیوی برای انتخاب بازیکنان وجود نداشت ، اما برای اینکه حقوق هیچکس ضایع نشود ، از 12 سوال کردیم مربیان مسابقات را با اولویت نشان می دهند. “به عنوان مثال ، تیم های راه یافته به فینال 10 بازیکن را ارائه دادند.

وی تصریح کرد که انتخاب بازیکنان به عهده سرمربی است اما برخی مانند کوستان خسروی دعوت نشده اند: “خداحافظ. البته ما بایگانی از بازیکنان تیم ملی ارائه می دهیم تا اطلاعات را در اختیار هر کسی که می خواهد برای مشاهده همه چیز. “

وی در پاسخ به این س ،ال که آیا قرارداد رسمی منعقد شده است و آیا ضمانتی برای برنامه های بلند مدت وجود دارد؟ وی اظهار داشت: ما همیشه برنامه ای داشتیم اما عملی نشد. من با خانم موسوی آشنا شدم و جزئیات آن را توضیح دادیم. من گفتم من به عنوان یک مشاور و یک عاشق فوتبال با شما هستم ، اما آیا باید ببینیم دیدگاه ما فقط حضور است یا به سطح اول آسیا می رسد؟ ما در آسیا در سطح سوم هستیم و در سطح دوم با تیم هایی مانند تایلند ، میانمار و تایوان رقابت می کنیم. ما باید مسافت ها را کاهش دهیم ، بنابراین آنها باید اردوگاه باشند. مقامات قول داده اند که با زنان برابر و فراتر از آن رفتار خواهد شد ، بنابراین ما ظرف پنج سال آینده حرفی برای گفتن خواهیم داشت ، به شرطی که اردوگاه ها لغو نشوند.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور زنان در کادر فنی تیم ملی بانوان گفت: آیا با هم بودن زن و مرد مشکلی دارد؟ اگر می خواهیم به سطح حرفه ای برسیم ، باید بهترین شرایط را فراهم کنیم. پدرم در کنار من است تا به ما کمک کند بهترین شرایط کارمندان را دریابیم. فوتبال مردان سابقه طولانی دارد ، بنابراین آنها تجربه بیشتری دارند.

“فوتبال زنان هرگز تکامل نیافته است زیرا یکی از موضوعات مربوط به قرارداد نبوده است. آیا شما چنین نیازی داشتید؟” او گفت. “من گفتم که ابتدا باید قرارداد امضا شود.” روز یکشنبه ، ما باید در مورد اینکه نمی توانیم به کرونا بیاییم صحبت کردیم زیرا من مشکوک هستم. این قرارداد باید در این اردوگاه منعقد شود.

ایراندانتو افزود: چرا ما جلو نرفتیم؟ از زمان تهیه ظروف به غذا رسیدیم! تیم ها به هتل ها می روند ، نه به خوابگاه ها ، اما تفاوت زیادی بین تیمی است که به یک فصلی 60 میلیارد تومانی می رسد و یک تیم بانوان که با 500 میلیون تومان تعطیل می شود.

وی در پایان افزود: “وعده هایی برای بهبود اوضاع داده شده است.” لیگ ما چندین سال است که به طور منظم برگزار می شود. خوشحال می شوم وقتی یکی از بازیکنان لیگ قراردادی به ارزش 200 میلیون امضا می کند. این برابری را تاکنون در تیم ملی دیده ایم. چه زمانی تیم ملی را در هتل دیدید؟ اگر مشکلات باید در گذشته بود ، آنها مرا دنبال نمی کردند ، زیرا آنها می دانستند که من ساکت نخواهم ماند. جهش بزرگی در ما وجود داشت ، اما ما نباید اینگونه بمانیم.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا