ورزش

سنگین‌ترین شکست زنان بسکتبال ایران در انتخابی المپیک/ حذف با ۴ باخت

تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران چهارمین مقدماتی خود را در مرحله مقدماتی المپیک مقابل استرالیا از دست داد و از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش رویداد برتر ، تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران در دیدار نهایی مقدماتی المپیک به میزبانی اتریش به مصاف استرالیا رفت و شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

دو دقیقه بعد از مسابقه ، استرالیا با برتری 6-0 پیش افتاد. لحظاتی بعد معصومه اسماعیل زاده امتیاز اول ایران را بدست آورد. استرالیا با نتیجه 16: 1 همچنان بهترین تیم در این زمینه بود. نگین رسولی پور امتیاز دوم را برای ایران به دست آورد. در پایان ، استرالیا با یک پرتاب دو امتیازی 22-2 برنده شد ، فقط یک امتیاز از برد.

ساعتی پیش ملی گرایان 7 تا 17 بار از اوکراین شکست خوردند.

ایران با ژاپن ، استرالیا ، اوکراین و تایلند هم گروه بود که تمام مسابقات خود را باختند. در اولین مسابقه ، آنها 21-24 از ژاپن ، 21-20 از تایلند ، 17-7 از اوکراین و 22-2 از استرالیا ناک اوت شدند.

شادی عبدالوند ، معصومه اسماعیل زاده ، دلارام وکیلی و نگین رسولی پور ، مربی نیکا بیکولیکولی در این مسابقات شرکت کردند که سه سهمیه المپیک توکیو (برای مردان و زنان در هر گروه) توزیع می کند.

تیم بسکتبال سه نفره ایران همچنین برای کسب سهمیه المپیک با یک تورنمنت مجارستان روبرو است که بین 5 تا 6 ژوئن با حضور 6 تیم برگزار می شود و سهمیه توزیع می شود.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا