رویدادها

سیرک شیراز در شعله‌های آتش سوخت

رویداد برتر / فارس رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی در سیراک ، بلوار دکتر حسابی خبر داد.

محمد هادی قانع دوشنبه شب ، 10 مه ، ساعت 1:37 بعدازظهر به خبرنگاران گفت كه آتش سوزی در سیرك در بلوار دكتر حسابی به سامانه 125 گزارش شده است و مأموران دو بخش آتش نشانی 8 و 4 بلافاصله در محل حضور داشتند. گزارش شده توسط تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این حادثه برخی از سکوهای دید پوشیده شده از چادر سیرک و صندلی های پلاستیکی کاملاً در آتش سوخت و به پادگان کنار محل سکونت چادر و کارمندان سیرک گسترش یافت.

قانع ادامه داد: “این سیرک به طور موقت از مواد قابل اشتعال مانند برزنت ، کیسه و داربست ساخته شده بود و وزش باد شدید کار اطفا حریق را دشوار می کرد.”
آتش نشانان در ابتدا محل حادثه را به سرعت در حال خاموش کردن شعله های آتش سرکش ارزیابی کردند و ظرف چند دقیقه موفق به مهار آتش و جلوگیری از گسترش آن شدند.

قانع خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه هيچ كس در سيرك نبود ، در اين حادثه هيچ مصدوميتي رخ نداد اما بايد به مسئولان هشدار داد تا اتاق هايي را كه محل اسكان موقت آنها را به صورت سيرك ، نمايشگاه و … فراهم مي كنند ، برپا كنند. مجهز به تجهیزات اطفا حریق باشد. نیروهای آتش نشانی و امنیتی باید مجهز باشند.

رئیس آتش نشانی شیراز گفت: این عملیات که علت آن در دست بررسی است با تغییر رنگ کامل محل و اطمینان از ایمنی آن پایان یافت. در این رویداد 70 صندلی تماشاگران و 30٪ چادر سیرک به آتش کشیده شد.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا