خارجی

آمریکا رسانه‌های محور مقاومت را توقیف کرد

عراق امروز به ویژه در برابر جنگ رسانه ای سازمان یافته آسیب پذیر است ، جنگی که می خواهد اختلافات فرقه ای ، جنبش های داخلی را تشدید کند و صدای مقاومت را خاموش کند.

پیش از این ، شبکه های اجتماعی وابسته به ایالات متحده ، به ویژه فیس بوک ، اعتدال و مقاومت در برابر ادعاهایی را که مغایر با هنجارهای ایالات متحده است ، متوقف کرده و اعتراضاتی را در عراق برانگیخته است.

وزارت دادگستری ایالات متحده از اواخر سال گذشته و از مارس 2021 با شدت بیشتری در حال برنامه ریزی برای بستن صفحات گروههای مقاومت مانند کتابهای حزب الله و جنبش اسلامی النجبا و همچنین اخبار نزدیک است. مکانهای نزدیک به مقاومت ، مانند الأتجاج. وی برای جلوگیری از شنیده شدن مقاومت اسلامگرایان در عراق ، خبرگزاری المعلومه و شبکه رسانه مقاومت را راه اندازی کرد.

این اقدامات ایالات متحده در مبارزه با آزادی بیان عراق همزمان با تحریم منتقدان واشنگتن ، مردان مقاومت و مقامات دولت عراق ، مانند فالح الفیاض ، رهبر الحشد الشعبی ، قیس الخزعلی ، عصائب اهل ال -دبیر کل گروه سیاسی جهاد ، الحق ، اکرم الکعبی ، دبیرکل النجبا و هادی العامیری ، رهبر گروه سیاسی-پارلمانی الفتح و ده ها شخصیت دیگر.

ناظران می گویند ، چندین جریان سیاسی عراق نیز تصمیم گرفته اند تا از دست دادن طرفداران خارجی خود قبل از انتخابات عراق خودداری کنند.

در مقابل ، گروه های مقاومت و فعالان اجتماعی حمایت کننده مقاومت از طرق مختلف درصدد افزایش حضور خود در شبکه های اجتماعی برای جلب توجه افکار عمومی در پی این حمله بی سابقه رسانه ای بوده اند.

311311

دکمه بازگشت به بالا