ورزش

اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین قبل از دیدار برابر ایران

                                                                                                                                                                                                            اقدام عجیب وزیر ورزش بحرین قبل از بازی با ایران

طبق گزارش ها شفافدر یکی از حساس ترین رقابت های مقدماتی جام جهانی ، تیم های فوتبال بحرین و ایران به مصاف هم رفتند که به پیروزی نهایی نهایی ایران تبدیل شد.

روابط سیاسی دو کشور و اتفاقات دیدارهای قبلی دو تیم باعث حساسیت این بازی شده است.

وزیر ورزش و جوانان بحرین ، شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه ، قبل از بازی لباس ورزشی به تن کرد و به تیم ملی پیوست. وی گفت: “سربازان ما برای محافظت از یمنی ها در این کشور جنگیدند و جان خود را فدا کردند. من این پرچم ها را از روی شانه های کسانی که بلافاصله از جنگ بازگشتند برداشتم.” من آنها را به شما می دهم ، به بازیکنانی که در خانه سرباز هستند ، من همیشه این پرچم ها را به کسانی می دهم که به دنبال احترام به کشور هستند و هم در داخل و هم در خارج از کشور می جنگند ، این پرچمی که امروز به شما می دهم “من آنها را از 26 گرفتم قهرمانانی که بلافاصله از جنگ یمن بازگشتند و من آنها را به شما می دهم. “

به دنبال اظهارات سیاسی وزیر ورزش و جوانان بحرین به بازیکنان ، آنها قبل از بازی ایران اعلام کردند: این پرچم ها را در اتاق های خود نگه دارید و هر روز به آنها نگاه کنید. به خود بگویید این فرد فقط برای محافظت از دین و اعراب بدون هیچ چشم داشتی راهی یمن شد.

رئیس شورای عمومی ورزش و جوانان بحرین پس از این مسابقه گفت: “در فوتبال برنده و بازنده وجود دارد. درست است که باختیم ، اما آنچه اخیراً در تیم ملی دیدیم انسجام ملی و حماسی بود و این نشان می دهد که ما همه برنده هستیم. ملی برای این پرچم به انسجام رسیده ایم.

وی ادامه داد: “اگر پیروز شویم خوشحال خواهیم شد و اگر شکست بخوریم از تیم ملی خود خوشحال خواهیم شد.” ما باید تأکید کنیم که روحیه ما بالا است و ما در حال رسیدن به بهترین هستیم. با وجود شکست ، تلاش کادر فنی و بازیکنان جای تقدیر دارد.

دکمه بازگشت به بالا