استان ها

امنیت حاصل مشارکت جمعی است

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر جازی؛ سردار “عباسعلی بهدنی فرد” در مراسم افتتاح کلانتری شهر “شاهدیه” با حضور امام جمعه ، نمایندگان یزد و اشکذر مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای شهر شاهدیه گفت: مقوله های صلح و امنیت. برای جامعه بسیار مهم است که حفاظت از آن یک وظیفه عمومی است.

وی امنیت جامعه را مرهون تلاش جهادی پلیس دانست و افزود: بدون شک موفقیت در ایجاد نظم و امنیت در جامعه تلاش کارکنان ناجا و اقشار مختلف است.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه پلیس و ایست بازرسی یک فوریت پلیس هستند گفت: ایمنی مردم خط قرمز ما است و پلیس در برابر هرگونه ناامنی اقدامات قاطعانه انجام می دهد.

نماینده مردم جاز و مردم اسکار در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: مدیریت هوشمند و معتبر مأموریت ها از ویژگی های ناجا است.

“محمد صالح جوکار” در مراسم تحلیف پلیس پلیس صهدیه اظهار داشت: امروز پلیس یک نیروی پلیس استان محور است که امنیت افراد را در عرصه اجتماعی می بیند ، می اندیشد و حفظ می کند و در انجام امور هوشمندانه و متفکرانه عمل می کند. ماموریت های آن “.

وی با تشریح وضعیت امنیتی در کشورهای مختلف جهان گفت: “امنیت کشور مرهون تلاش پلیس است ، زیرا پلیس همیشه در همه مراسم و شرایط بحرانی حضور دارد و از خطوط قرمز پلیس محافظت می کند.

نمایندگان جادیس و اسکارها در مجلس شورای اسلامی سرانجام اظهار داشتند: “پشتیبانی از نیروی پلیس از سیستم پشتیبانی می کند و مجلس شورای اسلامی به عنوان یک سرباز برای این نیروی استانی در این زمینه خدمت می کند.”

امنیت نتیجه مشارکت جمعی است

48

دکمه بازگشت به بالا