ورزش

شانس بالای ایران برای صعود به جام جهانی

                                                                                                                                                                                                            ایران در جام جهانی شانس زیادی دارد

طبق گزارش ها شفافزمان زیادی تا آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده است و در دو گروه 6 تیمی ، 12 تیم برای 4 سهمیه مستقیم آسیا و یک سهمیه پلی آف برای حضور در جام جهانی می جنگند.

تیم ملی ایران که به سید یک معروف است ، با کره جنوبی ، عراق ، امارات متحده عربی ، لبنان و سوریه در گروه برتر قرار دارد و شاگردان اسکوچیچ امیدوارند که مانند دو فصل قبل معتبر باشند. جام جهانی 2022.

اما وب سایت رده بندی فوتبال که داده ها و آمار فوتبال و همچنین احتمال حضور تیم ها در تورنمنت های مختلف را بررسی می کند ، شانس تیم های این دو گروه برای صعود به جام جهانی را بررسی می کند. از بین 12 تیم حاضر در بازی ها ، ایران بیشترین شانس صعود به جام جهانی را دارد.

این وب سایت ، با بررسی شانس تیم ها برای ایستادن به عنوان رهبر گروه A و صعود به جام جهانی ، شانس تیم ملی ایران را 54.71 درصد پیش بینی کرد.

علاوه بر این ، دانش آموزان Skocic 32.52٪ شانس کسب مقام دوم را دارند ، این بدان معناست که تیم ملی ایران در مجموع 87٪ شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارد.

کره جنوبی که به عنوان جدی ترین رقیب ایران در گروه اول شناخته می شود ، 36.62٪ احتمال کسب مقام اول را دارد. عراق 7.30 درصد شانس رهبری دارد و این شانس را دارد که بقیه گروه را به کمتر از 1 درصد برساند.

این وب سایت 10.16٪ شانس ایران برای سوم شدن در گروه خود ، 2.10٪ چهارم ، 0.42٪ پنجم و 0.09٪ مقام ششم را پیش بینی کرده است. این به این معنی است که احتمال ورود دانشجویان اسکوچیچ به جام جهانی بسیار کم است.

جالب اینجاست که در گروه دوم ، شانس صعود ژاپن به جام جهانی 81 درصد تخمین زده شده است ، این بدان معناست که در میان همه تیم های آسیایی ، شانس ایران برای صعود به جام جهانی بیشتر از سایر تیم ها است. دانه های بادام 50.58٪ احتمال سقوط به بالا و 30.99٪ احتمال دوم شدن دارند. در این گروه ، استرالیا بیشترین شانس را برای جام جهانی به عنوان تیم دوم مقدماتی دارد و عربستان در جایگاه سوم قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا