ورزش

توضیحات سرمربی الجزیره پس از برد پر گل در جام جهانی باشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ الجزیره پس از شکست دادن اولین رقیب خود در رقابت های باشگاهی جهان یعنی تحریر پیرئوس، یکشنبه 15 بهمن به مصاف الهلال می رود. رویداد برتر، سرمربی الجزیره پس از پیروزی مقابل پیرئوس به ابوظبی محمد گفت: مشکل اصلی ما در این بازی این است که شش تا هفت بازیکن به دلیل بازی های تیم ملی برای مدت طولانی در تمرینات پیش از بازی غایب خواهند بود. . . من از گل زودهنگام تیمم و برد 4-1 هیجان زده هستم و فکر کردم به برخی از بازیکنان فرصت آرامش می دهم و در عوض به چند دقیقه بازی نیاز دارم. به عنوان مثال جمال یک ماه است که با ما بوده و با این حال به خاطر دقایقی که بازی می کرد توانست بهترین و بهترین بازیکن زمین باشد. بازی مهمی در پیش داریم و به استراحت بیشتری نیاز داریم که می تواند در دیدار مقابل الهلال کمک کننده باشد.

او در پاسخ به سوالی درباره علی موبکوت گفت: همه ما خوشحالیم که علی می تواند دوباره در این تیم بازی کند، بنابراین به او اجازه دادم 20 دقیقه بازی کند. این بخش بزرگی از موفقیت ما در سال گذشته بود و خوشحالیم که می‌توانیم در کنار آن باشیم.»

مارسل در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین درباره استفاده حداکثری از بازی های تعویضی و کم بازی در الجزیره گفت: علیرغم اینکه الهلال 15 روز است که در مسابقات حضور ندارد و تاثیر آن روی بازی است. در پیش. : کوچکترین دغدغه اصلی ما نخواهد بود، مشکل اصلی تیم شش تا هفت نفره از دست رفته به خاطر بازی های تدارکاتی تیم ملی بود که برخی از آن ها تنها دو روز در راه است. آموزش، چه چیزی از نظر فنی با این موضوع دشوارتر است. اما توانستیم یام را جایگزین کنیم و بازیکنان دیگری را هم گرفتیم. به هر حال، خوشحالیم که آماده بودیم و سایر بازیکنان به ما کمک خواهند کرد.»

وی درباره پیروزی مقابل پیرائوس ادامه داد: این پیروزی محرک بسیار خوبی برای ما بود، چند بازیکن توانستند وارد زمین شوند و متوجه شدیم که در صورت نیاز می توانیم از آنها استفاده کنیم. – ما چهار گل خورده ایم، البته فکر می کنم می توانست بیشتر هم شود، اما فکر می کنم تیم باید در جاهایی تقویت شود.

مارسل گفت: “ما قبل از بازی تیم های دیگر مانند پیره و البته الهلال را تماشا خواهیم کرد، زیرا فردا باید مقابل هم بازی کنیم.” الهلال را آماده کنید. “خب، شاید ما ویدیوهای بازی تیم ماشین را ببینیم، اما شاید باید ببینیم که قهرمانی چگونه پیش می رود.”

* گفتگو: سحر استاد رحیمی

256 251

دکمه بازگشت به بالا