ورزش

جهانبخش: انگلیس می‌تواند همزمان ۳ تیم در جام جهانی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر؛ علیرضا جهانبخش درباره تیم ملی فوتبال ایران، انگلیس، آمریکا و قهرمان جام جهانی ولز/اسکاتلند-اوکراین 2022 قطر، گفت: هیچ تیم ضعیفی در جام جهانی وجود ندارد و بهترین های هر قاره جهان خواهند بود. در مقابل تیم هایی که وارد می شوند انتخاب شوند. این در جام جهانی قبلی تجربه شده بود.

وی ادامه داد: اگر حقیقت را بخواهید می توانید با توجه به گروه های موجود تفاوت هایی را مشاهده کنید، به خصوص در مقایسه با سیدیک و دویی که بین گروه ها تقسیم شده بودند. گروه ما هم سخت است. انگلیس در مسابقات قهرمانی اروپا عملکرد خوبی داشت و تیم بسیار منسجمی است. او مربی ای دارد که مدت هاست با بازیکنان این تیم کار می کند. انگلیس اکنون سه تیم بسیار خوب و بهترین در جام جهانی دارد.

کاپیتان فدرال تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که آمریکا نیز یکی از بهترین نسل ها را دارد و بیش از 80 تا 70 درصد بازیکنانش در تیم های خوب اروپایی و تاثیرگذار بازی می کنند.

جهانبخش تصریح کرد: در اوکراین تیم های زیادی را در پلی آف ندیده ام اما زمانی که در انگلیس بودم بازی تیم های ملی اسکاتلند و ولز را دنبال می کردم. آنها نسل بسیار خوبی دارند و در بازی های خود بسیار خوب کار کردند که توانستند به این مرحله برسند. راهیابی به پلی آف برای آنها گام بزرگی است و اگر به جام جهانی برسند، مردمشان هم مثل ما رویای بزرگی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همه تیم های گروه خوب هستند اما اگر خودمان باشیم و شرایط آماده سازی خوب باشد می توانیم کارهای بسیار مثبتی انجام دهیم.

یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان به مجری شبکه اسکای اسپورت درباره تیم برنده بازی ایران و انگلیس گفت: قطعا بازی سختی در پیش است. از تجربه من در بازی اولمان مقابل مراکش در جام جهانی 2018، می دانم که اولین بازی در تورنمنتی مانند جام جهانی بسیار دشوار خواهد بود.

جهانبخش افزود: ترجیح می دادیم مسابقات را با تیم دیگری شروع کنیم اما قرعه کشی به این ترتیب انجام شد. قطعا بازی بسیار سختی در انتظار ما است زیرا انگلیس می تواند همزمان 3 تیم بزرگ در جام جهانی داشته باشد. او نسل خوبی دارد، اما ما نیز در حال آماده شدن برای سخت‌تر کردن بریتانیا هستیم.

وی افزود: مهم ترین کار این است که مردم ایران را سربلند کنیم تا همه ببینند، ما هر کاری که بتوانیم برای سربلندی و سربلندی پرچم ایران انجام خواهیم داد. بازی مقابل انگلیس بسیار مهم است و باید برای اولین بازی به خوبی آماده شویم تا جام جهانی را خوب شروع کنیم.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا