ورزش

جلسه صدری با بازیکنان و گل‌محمدی در تمرین امروز پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ؛ امروز پس از دیدار با رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه ، سرخپوشان پایتخت ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین کردند.

مجید صدری قبل از تمرین ، هنگام صحبت و تفریح ​​با بازیکنان و اعضای تیم ، از پرداخت دیرهنگام آنها و درک شرایط فعلی باشگاه تشکر کرد و گفت: “انشاءالله … در آینده ای نزدیک ، برخی از ادعاها البته من قدردانی می کنم که ما به درایت کادر فنی و همچنین تلاش بازیکنان و اعضای تیم نیاز داریم که مانند همیشه از مشکلات باشگاه درک خوبی دارند و به کار خود ادامه می دهند. با حوصله

وی افزود: از آنجا که او از مشکلات باشگاه آگاه است ، در شرایط فعلی باشگاه هیچ درآمد و میانجیگری ندارد. ما باید سعی کنیم با این شرایط پیش برویم و نگذاریم مشکلات بر ما غلبه کند. ما باید تمرینات و بازیهای آینده را با قدرت کامل و تمرکز زیاد بسنجیم و سعی کنیم هواداران و پرسپولیس را از ساختن … شاهکار دیگر و نتایج مطلوب در دیدار با الهلال عربستان خوشحال کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه همچنین در جلسات کوتاهی با یحیی گل محمدی سرمربی و افشین پیروانی سرپرست تیم شرکت کرد.

در تمرین امروز ، کمال کامیابی نیا در اکثر تمرینات گروهی حضور داشت. مهدی مهدی خانی به دلیل مصدومیت مانند روزهای گذشته تمرین را از دست داد. علی شجاعی همچنین با کادر پزشکی آموزش دید.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا جمعه در دومین بازی دوستانه خود قبل از سفر به عربستان با تیم شهرداری آستارا به سرپرستی فرشاد پیوس دیدار می کند.

258 41

دکمه بازگشت به بالا