هنر و فرهنگ

خبرنگار مشهدی بر اثر کرونا درگذشت

رویداد برتر / خراسان رضوی مهد ، در 3 اکتبر بر اثر بیماری عروق کرونا ویروس درگذشت ، مهدی صانعی روزنامه نگار و مشهدی در مشهد است.

مجتبی محمودی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در گفت وگو با رویداد برتر ، خبر درگذشت مهدی صانعی را تایید کرد و گفت که وی در بیمارستان بستری است و امروز درگذشت.

وی ادامه داد: مهدی صانعی یکی از روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای با سابقه در مشهد و از اعضای رسمی خانه مطبوعات و رسانه های استان بود که پیش از این در خبرگزاری آنلاین در خراسان شهرآرا کار می کرد. در خراسان رضوی و آتی نیوز.

محمودی با بیان اینکه مهدی صانعی یک روزنامه نگار متعهد انقلابی است ، اظهار کرد: رویکرد علمی و سواد رسانه ای وی از جمله ویژگی ها بود. او همیشه به روز و آنلاین بود و در اقتصاد رسانه ها مهارت داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهدی صانعی به دلیل ویژگی هایی که داشت فردی خوش آتیه بود و از رسانه های آینده استان محسوب می شد اما متاسفانه بر اثر این بیماری جان سپرد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه خراسان رضوی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری مهدی صانعی فردا سه شنبه 13 آنلاین ساعت 11 صبح بر سر آرامگاه خواجه ربیعی در مشهد برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (رویداد برتر) درگذشت همکار و فعال پیشکسوت رسانه ای خود را به خانواده آن مرحوم و جامعه رسانه ای استان و کشور تسلیت می گوید.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا