ورزش

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان معرفی شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا در بیرجندی ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان در مراسمی با حضور سید حسن هاشمی امام جمعه نهبندان ، دبیر و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و نهبندان

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی خزایی ، امام جمعه نهبندان روز جمعه در این مراسم با بیان اینکه دانشگاه ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور دارند ، با اشاره به سفر پر برکت مقام معظم رهبری به نهبندان در سال 1378 ، گفت: ثمره آن ایجاد مراکز آموزش عالی بود.

وی دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان را به عنوان مرکز آموزش عالی دانشگاهی تأثیرگذار در این شهرستان معرفی کرد و از تلاشها و خدمات محمدرضا بنیاسدی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان تقدیر کرد.

علیرضا صادقی ، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی دولت نهبندان در این نشست با بیان اینکه دانشگاه ها معیارهای مهمی برای ارزیابی شهرها هستند ، از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان برای ارتقای آموزش عالی در نهبندان تشکر کرد و از تلاش های محمد قدردانی کرد. رضا بنیاسدی. دانشگاه آزاد اسلامی منبع خوبی و برکت در مشاغل مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد استان هورسان جنوبی با تشکر از امام جمعه ، فرماندار شهرستان نهبندان و سایر مسئولینی که صادقانه همکاری کردند و در جهت رشد و ارتقای دانشگاه تلاش کردند ، گفت:

سید حسن هاشمی سفر تاریخی رهبر انقلاب در خراسان جنوبی و نهبندان را منشأ تحولات ارزشمند و برکات فراوان عنوان کرد و افزود: من افق بسیار خوبی را برای آینده نهبندان و توسعه آموزش عالی در این شهر می بینم. “

وی با اشاره به تلاش مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای توسعه فعالیت های بین المللی این دانشگاه و جذب 350 دانشجوی خارجی در مرکز استان خراسان جنوبی ، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با امکانات فراوان و قابلیت های علمی و آموزشی گسترده علمی تبدیل شده است. بین المللی.

قائم مقام معظم رهبری دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اهداف مقدس و متعالی قیام حسین (ع) و هدف از بعثت پیامبران الهی و پیامبران بزرگ گفت :.

حجت الاسلام محمد حاجی زاده با اشاره به غنای فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید ، افزود: یکی از فعالیت های ارزشمند دانشگاه در این مدت ، حفظ و قدردانی از کرسی های آزاداندیشی توسط مقام معظم رهبری است. رهبر برگزاری این صندلی ها. “

وی با اشاره به بیانیه بسیار مهم مرحله دوم انقلاب و لزوم توجه زیاد به اجرای این بیانیه گفت: علم وقتی در کنار معنویت و اخلاق قرار گیرد برای جامعه بسیار مفید و م effectiveثر است.

محمدرضا بنی اسدی با تشکر از تمامی مسئولین شهرستانی و دانشگاهی ، گزارشی از دوران تصدی خود در دانشگاه آزاد اسلام نهبنده ارائه کرد.

محمدعلی بیجاری ، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان با تشکر از اعتماد مسئولان استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شهرستان نهبندان دارای ظرفیت های زیادی است که امیدوارم با استفاده از توان شهر توسعه یابد. نخبگان و بزرگان.

وی افزود دانشگاه آزاد اسلامی نهبندان توجه ویژه ای به منویات مقام معظم رهبری به ویژه مسائل فرهنگی دارد.

در این مراسم که در فرمانداری نهبندان برگزار شد ، نخعی حبیب الله ، رئیس دبیرخانه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و علی ذوقی ، مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا