خارجی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش روابط عمومی گروه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی بهروز ناصری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

در حکم دکتر تهرانی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز ناصری

با سلام و درود

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود از تمامی ظرفیت های فکری و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه برای تقویت نقش مدیران دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی آن استفاده کنید. . ترویج اسلام و واحدهای دانشگاهی در محورهای زیر.

1. ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و نیز توجه به آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش با توجه به نیاز جامعه در طرح آمایش فضایی

3- ارتقای کیفیت تحقیقات کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی در رفع مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت رایگان.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و استقرار سیستم مدیریت چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان.

5- افزایش بهره وری از تمامی ابعاد رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی نوآوری های فناورانه و به کارگیری اعضای دانش بنیان خانواده بزرگ. دانشگاه.

6- حفظ دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- مدیریت و هماهنگی ادغام بین زیرمجموعه های استانی در چارچوب مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و همچنین نظارت بر حسن انجام امور در این زیرمجموعه ها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امید است با اتکال به باب ذات مقدس وحدت در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشد.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضویت در هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد.

دکتر تهران در نامه ای جداگانه از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا