ورزش

سند تحول دانشگاه آزاد اسلامی کارکردگرا و عملیاتی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا بیرجندی، سیدحسن هاشمی در مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجان به صورت حضوری و مجازی اظهار داشت: در سال 1385 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به صورت حضوری و مجازی در نظر گرفته شد. سند تحول دانشگاه سندی کارکردگرا و عملیاتی است که در آن جزئیات اقدامات انجام شده از سال 1400 تا 1405 به صورت کارشناسی بیان شده است و بر اساس این سند دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول منطقه را خواهد داشت.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در حال حاضر یک نهاد اجتماعی است که هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی دارای امکانات و فرصت های گسترده برای تحقیقات علمی و شکوفایی است که بسیاری از آنها در کشور بی نظیر است. این واحد دانشگاهی یکی از 6 واحد بین المللی است دانشگاه آزاد اسلامی کشوری محسوب می شود و استانداردهای علمی آن باعث تعالی دانشجویان و فارغ التحصیلان در رشته های مختلف در کشور شده است و به عنوان مثال رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر رتبه 35 شانگهای را دارد. این عدد نشان دهنده استاندارد علمی این واحد دانشگاهی است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. سند تحول را با حضور تمامی اساتید، دانشجویان و همکاران اجرا می کنیم. این سند قطعاً زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه را فراهم می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از دانشجویان به عنوان آینده سازان کشور یاد کرد و از آنان خواست از امکانات و ظرفیت های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی بیرجندی برای ظهور، توسعه و تقویت خلاقیت بهترین استفاده را ببرند. دانش و مهارت های مورد نیاز در دنیای جدید. بدانید چه چیزی بدست آورده اند.

به گزارش آنا، پیش از این مراسم دانشجویان و مسئولان دانشگاه با حضور در یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/4121/

دکمه بازگشت به بالا