رویدادها

دستگیری منتشر کننده تصاویر خصوصی خانم جوان در اینستاگرام

فرمانده پلیس فتای پایتخت از دستگیری فردی که برای یکی از بستگانش در اینستاگرام صفحه جعلی ایجاد کرده و تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده بود، خبر داد.

به گزارش رویداد برتر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی وی در این خصوص اظهار داشت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس فتا اعلام کرد که فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی موجب برهم زدن آرامش خود و خانواده اش و تحقیر حیثیت وی شده است. .

وی ادامه داد: این بانوی جوان همچنین عنوان کرد که چند سال پیش فردی ناشناس با عناوین مختلف وی را در فضای مجازی مورد آزار و اذیت قرار داده و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی کرده است. این زن گفت به سخنان ناشناس توجه نکرده است تا اینکه متوجه شد چندین صفحه جعلی با نام و شماره او در اینستاگرام ساخته شده و عکس های خصوصی او عمومی شده است.

وی گفت: پلیس فتا با استفاده از روش های علمی و فنی، فرد خاطی را در فضای مجازی شناسایی کرده است. کارشناسان پلیس آگاهی با استفاده از تجربیات سایبری و تحقیقات گسترده در فضای مجازی، متهم را شناسایی و با مشورت مقام قضایی، عامل جنایت را که از بستگان شاکیه بود، در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به متهم تحویل دادند. پلیس فتا با مدارک دیجیتال.

به گفته گودرزی، متهم با حضور در پلیس فتای تهران بزرگ از موضوع بی اطلاع بود. اما پس از مواجهه با شاکی به اقدام خود اعتراف کرد. وی اظهار داشت که انتقام اختلاف با شاکی را گرفته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا