استان ها

بسیج مدیران را در تحقق الزامات بیانیه گام دوم یاری کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی در جلسه شورای مرکزی بسیج در دانشگاه آزاد مشهد که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهید رجایی برگزار شد، گفت: وی با اشاره به توانمندی های بسیج گفت: نیرویی موثر در امور اجتماعی و سازمانی.

وی افزود: بسیج کارکنان، بسیج اساتید و دانش آموزان به معنای توانمندسازی برای اجرای موثر و بهینه سیاست هایی با هدف ترویج و تعمیق باورهای دینی در جامعه است. ویژگی منحصر به فرد این بسته انعطاف پذیری آن است که می تواند در بسیاری از حوزه های اداری پیچیده ایفای نقش کند.


بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز فرهنگی مشهد استت


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خراسان رضوی و مشهد با تأکید بر اینکه بسیج کارکنان باید به مدیران دانشگاه کمک کند تا الزامات ابلاغی گام دوم انقلاب را برآورده کنند، افزود: باید در بین دانشجویان شکل‌گیری کنیم.

رهبران را بسیج کنید تا به الزامات ذکر شده در مرحله دوم کمک کنند

مرادی ادامه داد: امروز بسیج با ظرفیتی که دارد می تواند مکانی امن برای اساتید، همکاران و دانشجویان باشد. بسیج با محبوبیت و محبوبیتی که دارد می تواند در ایجاد امید برای کارکنان دانشگاه موثرتر و کارآمدتر باشد.

وی بر لزوم ایجاد ارتباط موثر بین بسیج کارکنان و خانواده های آنان تاکید کرد و گفت: بسیج کارمندی باید مشاور معتمد خانواده کارکنان باشد و دغدغه های آنان را به گوش مسئولان برساند.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت ادارات شهید رجایی مشهد با صدور حکمی سیدجلال مهاجر معاون فناوری و اطلاعات بسیج جواد دوست زاده را به عنوان جایگزین طرح و برنامه مالی بسیج منصوب کرد. .

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا