خارجی

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، در دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی درباره فعالیت های دبیرخانه راهبردی اعلامیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: پس از اعلام رویه در سپتامبر 1998 ، اولین جلسه در نوامبر 1998 برگزار شد. ما آن را تهیه و برای سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تصویب آن را در جلسه ای رسمی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به اعضا ارائه دادیم و اکنون جلسات ماهانه داریم.

امضای تفاهم نامه عملیاتی با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: ما در حال اجرای برنامه ها به صورت هماهنگ و هماهنگ شده مستقیم با بسیج اساتید دانشگاه های ایلام هستیم. بیانیه استراتژیک گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار داشت: برای امضای این تفاهم نامه مسئول بسیج اساتید دانشگاه ایلام با مدیرکل و معاونین سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام تبادل نظر کرد.

عباسی در توصیف برنامه های مشترک با صدا و سیمای ایلام اظهار داشت: ساختار این برنامه ها باید به گونه ای باشد که کارشناس اجرایی به همراه کارشناس رسمی گزارش هفتگی یا ماهانه را درباره همه موضوعات مرتبط تهیه کنند و صدا و سیما این گزارش را گزارش می دهد. موضوع به دانشگاه.

وی افزود: “مطابق توافق حاصل شده ، گفته می شود که صداوسیما در شورای برنامه ریزی خود این توافق نامه را بررسی می کند ، با حضور کارشناس و مجری از دانشگاه و بقیه کارهای آن توسط صدا و سیما انجام می شود و یک بار پخش می شود. یک هفته یا دو هفته یکبار ، در دبیرخانه استانی ، دومین کار مرحله دوم است.

مسئول بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، از توضیحات بیان شده در گام دوم با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوانی ، حضور استاد مدعو و مدرسین و همچنین ارتباطات و همکاری با سمینارها و مراکز دیگر شورای مرکزی دبیرخانه استراتژیک اعلامیه نیز عضو سمینار است. ما با اعضای ارشد و محققان سمینار در استان ایلام تماس گرفتیم.

عباسی افزود: اعتماد مغزی دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام رابطه بسیار نزدیک با سمینار دارد ، بنابراین در این کارگاه مربی از کارگاه که در دهلران و ایلام بود شرکت کرد.

تکرار و عمومیت مانع اعلام گام دوم انقلاب اسلامی می شود

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، تکرار و تکرار این بیانیه را مانعی برای اجرای مرحله دوم انقلاب اسلامی ذکر کرد و ادامه داد: متأسفانه ، اطلاعات فقط باعث افت کیفیت شأن آن برای اطلاع رسانی می شود. ؛ البته این غفلت است که باید بسیار مراقب باشیم.

وی اظهار داشت: در این حالت ظرفیت های مشهود و پنهان خوبی وجود دارد. اما باید تعریف و توضیح داده شود که متأسفانه اجرای بسیاری از پروژه هایی که در این مرحله وارد شده ایم دشوار است.

مسئول بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ، با بیان برخی اقدامات برای اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب ایلام اظهار داشت: ما به طور منظم با بسیجی ، استاد استان دیدار می کنیم ؛ اما از برخی جهات از برگزاری جلسات راضی نیستیم ، حتی درگیر پروژه های عملیاتی هستیم.

این استاد دانشگاه گفت: اعضای اصلی سازمان بسیج دانشکده در جلسات متعددی با مدیر کل جهاد کشاورزی و مدیرکل آب منطقه ای ، مسائل و مشکلات مالی یک پروژه ملی به نام سد کنگی در ایوان را رصد می کنند. با این کار از ظرفیت دبیرخانه ، توانایی اساتید در استان و توانایی بسیج اتاق فکر استفاده کردیم – که مشاهده می کنیم و مشکلی را در استان ایجاد می کنیم.

عباسی با بیان اینکه مشکلات مختلفی را در استان ایلام مشاهده کرده ایم ، افزود: ما دو راه حل اجرایی – عملیاتی داریم که سال گذشته شروع کردیم و در سال 1400 برای حل مشکلی در استان تعطیل خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و دبیرخانه اعلامیه گام دوم انقلاب استان ایلام به عنوان بازوی مشورتی مدیران اجرایی عمل می کند و در مورد پروژه ها به آنها مشاوره می دهد. ضروری.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا