ورزش

پیروانی: فدراسیون می‌خواهد تیم دیگری را به جای پرسپولیس به آسیا بفرستد

به گفته مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، این اتحاد به دنبال جایگزینی تیم دیگری در لیگ قهرمانان آسیا به جای پرسپولیس است.

به گزارش رویداد برتر، تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان گل محمدی به پایان رسید. افشین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان بازی گفت: در ابتدای بازی اتفاق خوبی نیفتاد. بحث اقتصادی را با ورزش اشتباه گرفتند. تیم ما در رختکن می ماند و به آنها گفته می شود که تا میزها آماده نشود، بالا نیایید. این خوب نیست، ما 40، 50 میلیون طرفدار داریم. یعنی وقتی تیم گرم می شود می گویند به زمین نرو. این مشکلات باید روز قبل یا ظهر برطرف شود.

وی افزود: اتفاقات خنده‌داری در فوتبال ما رخ می‌دهد. تبلیغات محیطی برای تیم ها به یک تاریخ تبدیل شده است. یک روز می گویند تیم ها، یک روز خودمان انجام می دهیم، یک روز هزینه ها زیاد شده است. مگر اینکه متوجه شوید مقصر کیست، ما هستیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطالبه یک میلیارد تا دویست ورزشگاه آزادی از این باشگاه گفت: در ومبلی لندن بازی کنیم؟ اگر استقلال پول می داد شاید پولدار بودند. ما چنین پولی نداریم فکر می کنم گفتن آن خنده دار است.

یکی از دنبال کنندگان ما ماجرای رایج بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به مشکلات مالی را اینگونه توضیح داد: ما مشکل مالی داریم. نحوه پرداخت هزینه برای چنین بازی. بازیکنان مشکل دارند. مسئولان باشگاه قول حل مشکلات را دادند. بازیکنان 5 درصد دریافت کردند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا چه مشکلی داشت، در نهایت گفت: بیایید گزارش بدهیم مشکل ما چیست. دو روز دیگر نیایید و نگویید مجوز نگرفتید و به جای آن تیم دیگری به آسیا می رود. من به شما هشدار می دهم. این اتحاد می خواهد تیم دیگری را به آسیا معرفی کند. مهلت سه ماهه به آنها داده شد، راستش را بگویید مشکل چیست. به من بگویید مشکل حضور پرسپولیس در آسیا چیست؟ نمی دانیم چرا جلوی نام ما ستاره گذاشته اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا