ورزش

افتخار خادم‌الشهدایی نگین ارزشمندی برای دانشگاه آزاد اسلامی

سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار حراست استان خراسان جنوبی از زحمات وی و همکارانش قدردانی کرد. یاد شهدای دانشگاه


بیشتر بخوانید:

شهید حسینی مهمان دانشگاه آزاد بیرجندی ماند


در این دیدار که در دفتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، غلامرضا فلاحی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از وی قدردانی کرد. . و برای تجلیل، احترام و استقبال شایسته از همکاران، خانواده شهید حسینی در خصوص امور شاهد دانشگاه گفتگو کردند.

سید حسن هاشمی در این نشست با بیان اینکه احترام به خادم الشهدا گوهر گرانبهایی است که سال هاست مورد استفاده قرار گرفته است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند بدرخشید.

احترام خادم الشهدایی برای دانشگاه آزاد اسلامی گوهر گرانبهایی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار حرم جنوب خراسان نیز در این دیدار از برگزاری باشکوه یادواره شهدا و درود بر خانواده شهید حسینی سخنانی گفت.

غلامرضا فلاحی افزود: نامگذاری خیابان ها، یادمان ها و یادمان ها یادآور حفظ آثار شهدا و ماندن در محل است.

جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری توضیح داد: این یادمان ها و یادواره ها برای رساندن پیام شهدا به گوش سنگین ما کوبیده شد.

به گزارش آنا، در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اهدای لوح تقدیر از مدیرکل و همکاران ستادی نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی تقدیر کرد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا