اقتصادی

برگزاری نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور در گرگان

رویداد برتر/ گلستان مدیرکل فنی مهندسی و حرفه‌آموزی استان گلستان از برگزاری نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت‌محور با حضور دانش‌آموختگان دارای مهارت‌های کارآفرینی موفق در گرگان خبر داد.

سیدعلیرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه امروز مهارت آموزی مهمترین محور توسعه است، افزود: در راستای معرفی فرصت های شغلی ارزان قیمت مهارت محور، آموزشکده فنی و حرفه ای استان نمایشگاه فنی و حرفه ای برگزار می کند. آموزشگاه ها و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در استان گلستان.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ مهارت آفرینی دانش آموختگان با سرمایه خرد، ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی به عنوان نیاز اشتغال پایدار با تاکید بر مشاغل کم هزینه، فرهنگ سازی است. کار و کارآفرینی در جامعه و حمایت از مهارت های کارآفرینی در راه اندازی کسب و کار.

دبیر شورای استان افزود: در این نمایشگاه سعی شد 40 رشته حرفه ای آموزشی از مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های فنی و حرفه ای رایگان به بازدیدکنندگان به ویژه جوانان جویای کار معرفی شود. کار کن.”

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، نمایشگاه فرصت های شغلی با سرمایه گذاری کم و مهارت محور در روزهای 24 و 5 آذرماه از ساعت 10 الی 18 برگزار می شود. مرکز آموزش فنی و حرفه ای ویلاشهر با حضور مسئولان استانی در مقابل پارک برگزار می شود که از عموم مردم برای بازدید دعوت می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا