هنر و فرهنگ

همایش تخصصی خانواده بانشاط در گرگان

رویداد برتر/گلستان مدیرعامل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان گلستان از برگزاری همایش تخصصی خانواده سرزنده با حضور کارشناس صدا و سیما در گرگان خبر داد.

جابر جلالی در گفت وگو با رویداد برتر، خانواده را پایه و اساس جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: ما علاوه بر مدرسه، نقش خانواده را در تربیت صحیح دانش آموزان اساسی و بسیار مهم می دانیم.

وی با بیان اینکه قطعاً نباید خانه و مدرسه را جدا از هم تعریف کرد، افزود: اجرای سیاست صحیح و مشخص تربیتی در خانواده و مدرسه، درک صحیح از آنچه باید و نباید انجام داد از مولفه های دستیابی به اهداف است. اهداف عالیه جامعه اسلامی کمک به تربیت نیروهای انقلابی.

مدیر فدراسیون انجمن های اسلامی دانش آموزی استان گلستان از برگزاری همایش ویژه خانواده پرانرژی در شهر گرگان خبر داد و اظهار داشت: موضوع نشاط و تعالی فکری خانواده ها باید مورد بررسی جدی قرار گیرد و الگوهای مناسب ارائه شود. باید توسعه و ترسیم شود. برای او

جلالی سخنران برگزیده این برنامه را دکتر سعید عزیزی کارشناس برجسته برنامه های صدا و سیما به ویژه برنامه زوج های جدید عنوان کرد و اظهار داشت: این همایش روز پنجشنبه 25 تیرماه ساعت 18 برگزار می شود. تالار فخرالدین اسعد گرگانی.

وی با بیان اینکه این همایش به همت فدراسیون انجمن های اسلامی دانش آموزان گلستان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد. چندین برنامه را در یک سری برنامه سازماندهی کنید. اقدامات هدفمند در این زمینه را دنبال کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا