جامعه

بازدید بیش از 950 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان

رویداد برتر/ گلستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از ثبت 950 هزار و 917 بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دست ساز استان گلستان از آغاز طرح نوروزی خبر داد.

رحمان فرمانی در گفت وگو با خبرنگار رویداد برتر، اظهار کرد: در چهارمین روز از فروردین ماه 64 هزار و 626 نفر در اسکان رسمی استان گلستان بودند که ضریب اشغال مراکز اقامتی رسمی استان گلستان را به 90 درصد رساند. روز که 15 درصد برای اقامت در هتل، هتل آپارتمان، پانسیون و خانه های تعطیلات سنتی، 12.5 درصد برای کلبه های بومگردی، 25.91 درصد برای اقامت های آموزشی، 17 درصد برای خانه های مسافر و 29.59 درصد برای اقامت موقت مربوط به اقامت است. مراکز

وی با اشاره به اینکه از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون 950 هزار و 917 بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و دست ساز استان گلستان به ثبت رسیده است، افزود: نسبت به روز گذشته.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر به منظور رفاه حال مسافران نوروزی با کمک دستگاه های نظارتی رصد اماکن گردشگری و اقامتی را در دستور کار دارد، افزود: از آن زمان تاکنون 6 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند. طرح نوروزی آغاز شد. بر اساس آمار دوربین های ترافیکی، 326 هزار و 174 دستگاه خودرو از 2 محور از چهار محور اصلی استان گلستان وارد استان گلستان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16.8 درصد افزایش داشته است. در سال قبل

فرمانی با اعلام اینکه مسافران و گردشگران نوروزی 13 هزار بازدید از موزه های دولتی و خصوصی استان گلستان را ثبت کرده اند، گفت: جاذبه های گردشگری فراوانی در استان گلستان وجود دارد و اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی در استان انجام شده است.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا