استان ها

پروسه انتصاب مدیران مازندران اصولی پیگیری می‌شود

رویداد برتر/ مازندران استاندار مازندران با تاکید بر استفاده از سازوکار تخصصی و منطقی در انتخاب مدیران و مسئولان جوان کارآمد و انقلابی، عنصر زمان و صبر را برای این امر ضروری دانست و گفت: روند انتصاب مدیران اصولگرا را پیگیری خواهند کرد.

در جریان حضور سید محمود حسینی پور در نکا و بازدید وی از روستاهای کوهستانی این شهرستان برای آشنایی با مشکلات مردم و رفع مشکلات در پاسخ به خبرنگاران در خصوص نحوه گذراندن وقت برای انتخاب نیروهای جوان انقلابی و موثر کشور. کرد در حوزه حاکمیتی در مازندران گفت: البته کیفیت و جایگاه انتخاب مدیران مهمتر از اصل صدور حکم است.

وی افزود: اگر انتخاب مدیر بر اساس مکانیزم حرفه ای نباشد، به نظر من باید در چهار سال آینده دوباره درباره شکست ها صحبت کنیم.

استاندار مازندران بحث شایسته سالاری در بین نیروهای انقلابی و نیازهای مردم در این حوزه را یکی از محورهای اصلی برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم از ابتدای تغییر دولت در حالی که ما در این حوزه بودیم، نیازهای تغییر رهبری را با هم مقایسه می کردند. استان فقط برای دو ماه کار.

حسینی پور گفت: با این وجود شرایطی را ایجاد کرده ایم که در مکانیزم خاصی بتوانیم شایسته سالاری را رعایت کنیم و همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که بتوانیم با پذیرش ارزش ها و شعارهای انقلاب همه نیروهای انقلابی را انتخاب کنیم. این دولت است.»

وی گفت: اما در همین دور باید بهترین را انتخاب کنیم که برای رسیدن به این مهم تلاش می کنیم و البته رسانه ها نیز باید در این امر کمک کنند، نکته این است که به فکر کسانی باشیم که مسئولیت را بر عهده می گیرند. که می تواند کار مردم را حل کند.

حسینی پور تصریح کرد: آنها در شرایطی هستند که انتخاب نیروها آسان است و من می توانم در یک روز تمام سران را انتخاب کنم، اما بپذیرید که این روند اولیه کمی زمان بر است و انتصابات در شرف شروع است و در یک زمان است. روند منطقی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا