ورزش

خشم شدید ولزی‌ها از حمایت تیم ملی انگلیس در جام جهانی

خشم شدید ولزی ها برای حمایت از انگلیس در جام جهانی

حضور شاهزاده انگلیسی در اردوی سه شیرها و آرزوی موفقیت برای آنها در جام جهانی 2022 قطر خشم ولزی ها را برانگیخته است.

به گفته براون؛ «ویلیام» یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا است نام مستعار چیست”شاهزاده ی ولز“، روز دوشنبه، قبل از اعزام تیم ملی انگلیس، به “سنت. به کمپ سه شیر در جورج پارک رفت و با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

در این جلسه ویلیام پیراهن سفید و آبی امضا شده خود در جام جهانی انگلیس را البته به کاپیتان هری کین، بوکایو ساکا و جیمز مدیسون تقدیم کرد.

خشم ولزی الف

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس از ورود ویلیام به بازیکنان خبر داد و گفت: کاری که می خواهیم انجام دهیم این است که از اعلیحضرت بخواهیم پیراهن ها را تحویل دهد.

بازیکنان تیم ملی انگلیس نیز پیراهن های خود را یکی یکی تحویل گرفتند و با ویلموس عکس یادگاری گرفتند. ویلیام همچنین به آنها گفت: من اینجا هستم تا بگویم کشور پشت شماست و همه ما از شما حمایت می کنیم. از جام جهانی لذت ببرید!

اظهارات شاهزاده ولز مبنی بر حمایتش از تیم ملی انگلیس در زمانی که دو تیم در یک گروه در جام هانی کاپ قرار دارند و قرار است به مصاف هم بروند، خشم کاربران ولزی را در شبکه های اجتماعی برانگیخته است.

خشم ولزی الف

هشتگ «This_is_not_my_prince» و «چرا شاهزاده ولز با تیم ملی ولز ملاقات نکرد؟» به سرعت در توییتر ترند شد. بارها تکرار شد.

یکی از کاربران نوشت: نباید او را مقصر بدانیم. او انگلیسی است. همسرش انگلیسی است. فرزندان او انگلیسی هستند. او هیچ پیوند خانوادگی یا پیشینه ای در فرهنگ، زندگی و زبان ولز ندارد. او مایه شرمساری مردم ولز است و این را می داند.

کاربر دیگری در توییتی نوشت: «اشکالی ندارد که او از انگلیس حمایت کند، زیرا او در انگلیس متولد شده و انگلیسی است». مشکل اینجاست که چرا به او لقب شاهزاده ولز داده شد.

گزارشی با عنوان «کمپین سلطنتی» نیز در انگلستان نوشت: اقدام ویلیام تعیین کننده است. ویلیام ویندزور که خود را شاهزاده ولز می نامد، خطاب به تیم ملی انگلیس که برای جام جهانی در حال بازی با ولز است می گوید: کشور پشت شماست و از شما حمایت می کند. او شاهزاده من نیست.

کاربر دیگری نیز نوشت: این خیلی بد است. زمان تغییر فرا رسیده است.

انگلیس در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 قبل از رویارویی با ولز به مصاف ایران خواهد رفت.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای بله و 0 به آن رای مخالف دهید

دکمه بازگشت به بالا